Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده و تهیه‌کننده «پسران بد» قسمت جدید «گنجینه ملی» را می‌سازند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، قسمت جدید فیلم سینمایی «گنجینه ملی» توسط سونی ساخته می‌شود.

بعد از فروش خوب فیلم «پسران بد برای زندگی» نویسنده این فیلم قرار است تا با همکاری دیزنی و «جری بروکهایمر» قسمت جدید فیلم سینمایی «گنجینه ملی» ر ابسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس برمنر برای نگارش قسمت چهارم «پسران بد» هم با سونی به توافق رسیده است. بروکهایمر تهیه‌کنندگی سه قسمت اول «پسران بد» و دو قسمت «گنجینه‌ی ملی» را برعهده داشته است.

چندگانه‌ی «گنجینه‌ی ملی» با بازی «نیکلاس کیج» در نقش «بنجامین فرانکلین گیتس» در سال 2004 بیش از 347 میلیون دلار و در سال 2007 نزدیک به 457 میلیون دلار  فروخته است. داستان قسمت اول در مورد نقشه‌ی گنجی پشت «اعلامیه‌ی استقلال» آمریکا بود و قسمت دوم بر روی صفحات گمشده‌ی دفتر خاطران «جان وایلکس بوث»، قاتل «آبراهام لینکلن».

این فیلم یکی از شفاف‌ترین فیلم‌هایی است که ماهیت و حقیقت پشت پرده ایالت متحده آمریکا را به صورت ریشه‌ای نشان داده است. ماهیت فراماسونری آمریکا که ریشه در محافل سری مقامات و بنیانگذاران آن یعنی جرج واشنگتن، آبراهام لینکن و... دارد و این فیلم با فضایی ماجرایی و اکشن این حقیقت را هویدا می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های فراماسونری نماد چشم است که در این فیلم چندین بار نمایش داده می‌شود و حتی در پوستر فیلم نیز روشن است.

به گفته برخی از رسانه‌ها «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی در جلسه‌ی سالانه‌ی سهام‌داران استودیو در سال 2019 از احتمال تولید قسمت سوم گفته بود: «آن‌ها در مورد چند احتمال مختلف مذاکره‌ کرده‌اند و اگرچه در مورد زمان ساخت اطلاعی ندارم اما با اخیراً آقای بروکهایمر صحبت کرده‌ام و می‌دانم علاقه‌ی زیادی به این چندگانه دارد. ما هم دو قسمت اول فیلم را بسیار دوست داریم، اما هنوز [برای قسمت بعدی] به نتیجه نرسیده‌ایم.»

«نیکلاس کیج» در سال 2016 در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» گفته بود: «در حال حاضر چیزی در مورد قسمت سوم نشنیده‌ام.» ایگر نیز در آن سال تأکید کرده بود که قسمت سوم هنوز چراغ سبز دریافت نکرده است.

نیم‌نگاهی به «جهان با من برقص» | سوژه‌ای که کشته شد!

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اسکار هالیوود سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکار هالیوود سینما اسکار هالیوود سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات کاراته قهرمانی ایران (انتخابی تیم ملی) که از روز یکشنبه در همدان آغاز شده است، روز پنج شنبه با معرفی نفرات برتر در رده سنی جوانان پسران پیگیری شد. 

این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان با حضور بیش از ۴۲۸۰ ورزشکار از (یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) آغاز و تا امروز جمعه ۳۱ فروردین ادامه دارد. همچنین مسابقات بانوان نیز از شنبه یک اردیبهشت آغاز و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.   مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان پسران به شرح زیر است:   وزن ۵۵- کیلوگرم جوانان ۱. امیر رضا کاکی از استان لرستان ۲. امیر محمد سبزواری از استان کرمانشاه ۳. محمد طا‌ها زارعی از استان همدان ۳. آرشام ابراهیمی از استان کرمان   وزن ۶۱- کیلوگرم آقایان ۱. ابوالفضل همدم جو از استان کرمان ۲. سبحان فراهانی از استان مرکزی ۳. امیر محمد کلاهدوز از استان یزد ۳. حسین فلاحی از استان فارس   وزن ۶۸- کیلوگرم جوانان: ۱. محمد مهدی عبدالرحیمی از استان تهران ۲. محمد امین اسلامی از استان مازندران ۳. محمد رجبی از استان البرز ۳. آرش رازانی از استان لرستان   وزن ۷۶- کیلوگرم جوانان: ۱. وهاب شاه میر از استان البرز ۲. مهدی حسین زاده از استان مازندران ۳. محمد قاسمی از استان فارس ۳. محمد حسین فراهانی از استان مرکزی   وزن ۷۶+ کیلوگرم جوانان: ۱. امین امینی از استان تهران ۲. یوسف نیک روش از استان خراسان رضوی ۳. علیرضا عربی از استان تهران ۳. محمد متین سانی خانی از استان قروین   لازم به یاداوری است که نفرات منتخب کادر فنی در هر وزن طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد در ترکمن صحرا
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد برای استفاده بهینه و ذخیره آب
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران