Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:58:34 GMT

سرخط مطبوعات ۲۹ دی خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۴۸۳

سرخط مطبوعات ۲۹ دی خراسان جنوبی

«پنجه‌ی غبار بر گلوی استان»، «ترافیک اولویت فراموش شده» و «استان پایین‌ترین نرخ بیکاری» تیتر یک صفحه نخست روزنامه‌های محلی خراسان جنوبی در بیست و نهمین روز دی ماه است.

همچنین در ادامه مروری بر عناوین سرمقاله‌ این روزنامه‌ها خواهیم داشت.

آوای خراسان جنوبی

پنجه‌ی غبار بر گلوی استان ۷۰ درصد ظرفیت سدها خالی است برگزاری جشنواره بین‌المللی ورزش زورخانه‌ای شهدای مقاومت پیشنهاد ۴ مکان برای جانمایی یادمان مشاهیر

این روزنامه در سرمقاله امروز خود مطلبی را با عنوان «صفحه‌های همدلی» به قلم هرم‌پور منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز خراسان جنوبی

ترافیک اولویت فراموش شده مدیریت تریبون‌ها تخصیص بودجه ۱۵ میلیاری به مدرسه‌سازی افزایش سقف تسهیلات مسکن

سرمقاله روزنامه امروز خراسان جنوبی با عنوان «چرا انتقاد می‌کنیم ...؟» به قلم محمد راعی فرد منتشر شد.

خراسان جنوبی

استان پایین‌ترین نرخ بیکاری تولید یک میلیون شاخه رز گردشگری کویر لنگ زیرساخت آغاز واکسیناسیون فلج اطفال

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جشنواره بین المللی خراسان جنوبی گردشگری مسکن مطبوعات قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد.

جواد قناعت، امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران درخصوص پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.

قناعت بیان کرد: در این تماس تلفنی، قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم گیری جدیدی صورت بگیرد تا این بزرگواران از نگرانی دربیایند.

استاندار بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آن‌ها خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت