Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران طی تذکری که تقدیم هیات رئیسه شد، گفت: عدم تدبیر در مدیریت زمینه ساز ایجاد نارضایتی، ترسیم مسیر حرکت غلط و از بین برنده دستاوردها و اقدامات اثر بخش است؛ امری که برای حل آن باید به انسجام و هماهنگی سازمانی پناه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه در حالی که شورای پنجم برای برگزاری انتخابات شورایارها ، انتشار و در دسترس قرار دادن اطلاعات عملکردی شهرداری از طریق سامانه شفافیت با انواع مشکلات، کارشکنی ها و تفسیرهای مختلف از قانون مواجه بود و بلاخره توانست این اقدامات را به سرانجام برساند، اما جالب آن است که این روزها شاهد مکاتبات بهت آور و سلیقه محور بر خلاف این مسیر در شهرداری هستیم!

فراهانی تاکید کرد: متاسفانه برابر نامه شماره ۴۴۸۷۶ مورخ ۱۳۸۸/ ۱۰ / ۱۵ - ستاد مدیریت محله شاهد تاکید بر منع مکاتبه مستقیم اعضاء شورایاری با مدیران شهرداری و عدم ارائه اطلاعات راجع به پرسنل، املاک ، قراردادها و دیگر موارد مربوط به سرای محله هستیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: اموری که نه تنها مبنای قانونی نداشته، بلکه مغایر با رویه ی شورای پنجم بوده و تنها مبنای آن سلیقه ی شخصی است.

او عنوان کرد:  ابتدا که چند نفر از اعضاء شورایاری این موارد را تلفنی یا در پیامک بازگو کردند، برایم باور نکردنی بود؛ اما با دیدن تصویر نامه، متاثر شدم و تاسف خوردم! نامه ای که نه تنها با رویه ی شورا در مورد شورایاران بیگانه است، بلکه نگارنده آن یکبار هم ۱۷ بند وظایف شورایاران عزیز را در مصوبه «اصلاح موادی از مصوبه تشکیل انجمن های شورایاری شهر تهران» مصوب ۱۳۹۸ / ۳ / ۸ به شماره ۵۸۷۸ مطالعه نکرده است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت :با عنایت به اهمیت موضوع به عنوان نماینده مردم شریف تهران، بر اساس وظیفه و در دفاع از حق مشارکت شورایاران عزیز، در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم اصلاح رویه های شخصی و سلیقه ای در مواجهه با اعضاء  شورایاری به ویژه در ستاد مدیریت محله» به شهرداری تهران تذکر می دهم.

فراهانی در پایان تاکید کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر  شهردار تهران زمینه های استفاده بهینه از مشارکت شورایاران عزیز را در اداره محلات شهرمان تهران فراهم سازیم، بدون شک اصلاح این رویه و ابلاغ ابطال این مکاتبه از سوی شهردار می تواند در این مسیر امید بخش باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات شوراهای اسلامی شورای شهر تهران شهر تهران شهرداری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک