Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ امام جمعه بجنورد با بیان اینکه متولیان و مراکز فرهنگی، فضای مجازی را به دست بگیرند، گفت: باید جوانان را به فضای مجازی بیاوریم اما این حضور را جهت‌دهی کنیم؛ زیرا فضای مجازی بی در و پیکر بوده و اگر نتوانیم جوانان خود را در فضای مجازی جهت‌دهی کنیم دشمنان آن‌ها را شکار می‌کنند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز 29 دی ماه در جمع مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای تحقق اهداف فرهنگی، اظهار کرد: یکی از بسترهای اجرایی شدن طرح‌های فرهنگی و دینی، فعالیت نهادهای فرهنگی در فضای مجازی است زیرا تولیدات فضای مجازی می‌تواند اثرگذاری ویژه‌ای در این راستا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه باید متولیان و مراکز فرهنگی، فضای مجازی را به دست بگیرند، تصریح کرد: مراکز فرهنگی نبض فرهنگ هستند و باید به درستی تنظیم شوند و درست بزنند تا همه درست بیندیشند.

وی با بیان اینکه در مقابل هجمه‌های فرهنگی باید جبهه قوی و منسجمی راه‌اندازی کنیم، اضافه کرد: باید در مقابل شبهات از دین دفاع کرده و دین را در فراز بالاتری هم در فضای مجازی و هم در فضای واقعی تبلیغ کنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: باید جوانان را به فضای مجازی بیاوریم اما این حضور را جهت‌دهی کنیم زیرا فضای مجازی بی در و پیکر بوده و اگر نتوانیم جوانان خود را در فضای مجازی جهت‌دهی کنیم دشمنان آن‌ها را شکار می‌کنند.

وی افزود: اگر حتی فضای مجازی نوعی تهدید محسوب می‌شود ما باید هنر تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشیم و در این راستا انتظار می‌رود متولیان و نهادهای فرهنگی تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنند.

امام ‌جمعه بجنورد بر استفاده بهتر و بیشتر از رسانه و فضای مجازی تأکید کرد و گفت: رسانه منبری به گستره جهانی است، به همین دلیل باید از این فرصت و ظرفیت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و فضای مجازی منبری آماده محسوب می‌شوند که باید تغذیه شوند؛ اما متأسفانه ما در فضای مجازی و رسانه تاکنون کاری کارستان نکرده و منفعل هستیم، درصورتی‌که باید فعال باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، پس از سیلی سختی که دلیرمردان سبزپوش سپاه به صورت رژیم صهیونیستی زدند، این رژیم جعلی سعی کرد تا در فضای مجازی با بازی در جنگ رسانه ای، خود را پیروز میدان نشان دهد اما کابران با واکنش ها و پاسخ هایشان به شایعات، دروغ ها و خیال پردازی های رژیم جعلی صهیونیستی پاسخی محکم دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران