Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:51:33 GMT

سیامک ویسی: توفارقان مقابل مهرام از پیش باخته نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۵۲۸

سیامک ویسی: توفارقان مقابل مهرام از پیش باخته نیست

سیامک ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز دوشنبه توفارقان آذرشهر مقابل مهرام در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال گفت: از نام حریف کاملا مشخص است که دیدار مهم و حساسی پیش رو داریم. مهرام تیم پُرمهره ای است. این تیم و بازیکنانش در این هفته های پایانی بیشتر از قبل مصمم به کسب برد هستند تا برای پلی آف جایگاه بهتری در لیگ برتر کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای توفارقان هر دیدار شرایط خاص خود را دارد، یادآور شد: دیدار با مهرام هم شرایط خود را دارد. اینطور نیست که چون حریف مان مهرام است و در نیم فصل اول مقابل این تیم شکست خوردیم، خود را برای دیدار فردا از پیش باخته بدانیم. اصلا جریان این دیدار و نتیجه آن از پیش تعیین شده نیست.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با یادآوری اینکه تیمش طی هفته های گذشته نتیجه دیدار برابر تیم هایی مانند اکسون تهران و شورا و شهرداری قزوین را واگذار کرد، گفت: این باخت ها کاملا به ضرر ما تمام شد و احتمالا تاثیرگذاری منفی زیادی برای ما خواهد داشت مگراینکه در دیدارهای باقی مانده بتوانیم جبران کنیم و از دیدارهای مان امتیازات بیشتری بگیریم. در همین راستا مصمم هستیم که مقابل مهرام هم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

ویسی تصریح کرد: البته تجربه ای که بازیکنان مهرام دارند اصلا مقایسه با تجربه بازیکنان توفارقان نیست.  همچنین در برخی پست ها بازیکنان حریف به لحاظ فیزیکی هم شرایط کاملا برتری نسبت به ما دارند. با همه اینها امیدوار هستیم که بتوانیم از دیدار فردا نتیجه ای قابل قبول بگیریم.

کد خبر 4829305 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال مهرام تهران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب سرمربی تاجیکستان به مانچینی: فقط بهانه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تاجیکستان قرار است فردا در خانه خود از تیم ملی عربستان در چهارمین دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پذیرایی کند و این دیدار برای تاجیکستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اردن ۴ امتیازی شده و از دست دادن امتیاز در این دیدار، می‌تواند شرایط را برای ادامه دادن در مقدماتی جام جهانی سخت کند.
گیلا شیکلادزه سرمربی تیم ملی تاجیکستان در نشست خبری خود گفت: برای شکست دادن تیمی به قدرت تیم ملی عربستان باید حداکثر تلاش خود را به کار بگیریم و تمرکز کنیم. علاوه بر بهره بردن از زمین و تماشاگرانی که کنار ما خواهند بود باید تمرکز داشته باشیم.
وی ادامه داد: جزئیات ریز بازی قبلی را آنالیز کردیم و من در مورد آنها هشدار دادم اما تیم ملی عربستان بازیکنانی دارد که می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.
او با لبخند تاکید کرد: بهانه مانچینی باعث خنده‌ام شد. بسیاری از استادیوم‌ها دارای چمن مصنوعی هستند و حتی اردوی تمرینی آنها در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود.
وی در پایان گفته‌های خود افزود: تیمی که شایسته پیروزی است پیروز می‌شود و این بهانه‌ها اتفاق خاصی نیست و تاثیری بر نتیجه ندارد.
تیم ملی تاجیکستان در عربستان برابر شاگردان مانچینی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و این موضوع در این دیدار می‌تواند برای تاجیکستان متفاوت باشد.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • جواب سرمربی تاجیکستان به مانچینی: فقط بهانه!