Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:29:33 GMT

لزوم استقلال حوزه ورزش از جوانان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۵۵۶

لزوم استقلال حوزه ورزش از جوانان

مدیرکل ورزش و جونان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات ناچیز حوزه جوانان پاسخگوی دغدغه و نیازهای این حوزه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین‌نیوز با اشاره به نقش تاثیرگذار جوانان در کسب عناوین و افتخارات بین المللی در کشور، گفت: با وجود گستردگی حوزه جوانان، اعتبارات بسیار کمی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حوزه ورزش در بخش ورزش‌های حرفه‌ای، همگانی و قهرمانی نیازمند اعتبارات ویژه ای است، افزود: می‌طلبد بین صنایع بزرگ استان و سازمان ورزش و جوانان پیوندی ایجاد شود.

کریمی اعلام کرد: در حال حاضر 51 تیم به لیگ رسیده و بستکبال پس از 13 سال در لیگ قرار گرفته است و همچنین فوتسال بعد از 11 سال به دسته یک رسیده است، به‌علاوه هندبال و والیبال نیز پس از سالیان به دسته دو‌ راه پیدا کرده است.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از اینکه با تمام مشکلات،  استقبال عمومی از ورزش‌های همگانی افزایش یافته است ابراز خرسندی نمود و توضیح داد: بایستی پیوند بیشتری میان صنایع و ورزش ایجاد شود البته در مورد تیم‌های راه یافته به لیگ صنایعی حمایت مالی از تیم‌ها صورت گرفت که قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بهترین اعتبار را در سطح کشور داشته، تشریح کرد: در سال 98 باتوجه به اوضاع اقتصادی کشور این سازمان نیز تحت‌الشعاع قرار گرفته است اما با این وجود بهترین کاروان ورزشی را در مسابقات داشتیم که در حدود 50 درصد مدال‌آوری و قهرمانی داشتیم.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از بهبود کیفیت و عملکرد بازرسی سازمان خبر داد و  تاکید کرد: در خود سازمان بازدید و بازرسی به منظور بهبود کیفیت و عملکردکاری افزایش یافته است و بخش روابط عمومی سازمان در سال گذشته و سال جاری افزایش تعداد خبر و اطلاع‌رسانی را داشتیم.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، استان خوزستان همواره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران در پرورش استعداد، معرفی بازیکن‌ و ارائه فوتبال تماشاگر پسند بوده و باتوجه به جو فوتبالی این استان، تیم‌های خوزستانی هواداران زیادی هم دارند. با این حال در این فصل هر سه سهمیه لیگ برتری خوزستان یعنی فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در جنگ بقا هستند.

این وضعیت باعث تشکیل یک جلسه فوری در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان شد. این جلسه اضطراری برای هم اندیشی شامگاه دوشنبه، سوم اردیبهشت به دعوت هیات فوتبال خوزستان و میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جلوگیری از سقوط و حفظ سهمیه فوتبال خوزستان در لیگ برتر با حضور حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه فولاد، حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان برگزار شد.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با اشاره به نتایج و وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر، عنوان کرد: "در این چند هفته باقی مانده می‌طلبد فضایی فراهم شود که جامعه فوتبالی از مدیران تا اصحاب رسانه و هواداران با همدلی و یک وفاق استانی زمینه کسب نتایج مطلوب این باشگاه‌ها را فراهم آورند."

بنی تمیم افزود: "انتظار می‌رود مدیران باشگاه‌ها با تصمیمات منطقی، مدیریتی و فنی و نیز با یک همت والا در این فرصت باقی مانده کام فوتبال دوستان را با کسب نتایج شایسته شاد کنند."

او با اشاره به اتفاقات پیش آمده برای باشگاه استقلال ملاثانی لیگ یکی نیز گفت: "تدابیری در نظر گرفته شده که با همکاری هیئت فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت میزبانی‌های باشگاه استقلال ملاثانی فراهم شود و از سایر باشگاه‌های تقاضا کردیم در کنار اداره کل و هیئت فوتبال از این نماینده استان در لیگ یک کشور حمایت داشته باشند."

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است