Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از مهار آتش سوزی مغازه سوپر مارکت توسط آتش نشانان در خیابان شایسته این شهرخبرداد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اظهارکرد:آتش سوزی یک سوپر مارکت واقع در خیابان شایسته به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه 2 به محل اعزام شدند و آتش را خاموش کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی حسینی گفت : در اثر این آتش سوزی مقداری از اجناس سوخته  و مابقی دچار دود زدگی  شده بود و متاسفانه فروشنده از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود که توسط اوژانس 115 به بیمارستان منتقل  شد .

وی خاطر نشان کرد :در این مغازه خاموش کننده دستی وجود داشته اما به علت آشنا نبودن کامل به درستی مورد استفاده قرار نگرفته بود .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور تصریح کرد:شهروندان گرامی حتما در محل کار و زندگی خود خاموش کننده دستی مناسب نصب کنند و طرز کار با آن را نیز فرا بگیرند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهار آتش سوزی مغازه سوپر مارکت توسط آتش نشانان در نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با اعلام یک فقره حریق خودرو در خیابان نواب قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۷ شهید مفتح و ۶ نواب به همراه اسماعیل کلانتری افسرکشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

ململی افزود: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه خودرو پراید کاملاً در میان آتش شعله‌ور بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل، اقدام به کنترل و مهار کامل این حریق کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد