Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -  بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت­های زبان فارسی  (سامفا) می‌رساند، ششمین دوره آزمون سامفا  (سامفای دانشگاهی)
بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت­های زبان فارسی (سامفا) می‌رساند، ششمین دوره آزمون سامفا (سامفای دانشگاهی) در صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 98/11/03 برابر با 23 ژانویه 2020 در شهرهای داخل كشور شامل: اصفهان ، تهران، مشهد، قزوین ، سنندج ، همدان و در برخی از كشورها شامل: عراق (بغداد، اربیل و سلیمانیه) و لبنان (بیروت) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كارتهای‌ شركت در آزمون برای‌ كلیه‌ داوطلبان‌ آزمون‌ مذكور براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پایگاه اطلاع­رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی"مطابق بند «ب» این اطلاعیه" به حوزه­های رفع نقص كارت مراجعه نمایند.
الف- نحوه‌ و زمان پرینت برگ راهنما و كارت شركت در آزمون
كارتهای‌ شركت در‌ آزمون‌ كلیه‌ داوطلبان‌ به همراه برگ راهنمای شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه مورخ 98/11/01 لغایت روز چهارشنبه مورخ 98/11/02 (از 21 تا 22 ژانویه 2020) برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع­رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شركت‌ در آزمون‌، برای پرینت كارت شركت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی مذكور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال كارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و یا شماره پرونده و كدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام­خانوادگی، تاریخ تولد و شماره گذرنامه یك نسخه پرینت از برگ راهنما و كارت شركت در آزمون تهیه نمایند.
ب- محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون:
چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات ثبت‌نامی خود با مندرجات كارت شركت در آزمون مشاهده می­نمایند می­بایست با توجه به توضیحات ذیل كارت برای بررسی و رفع مغایرت در روز چهارشنبه مورخ 98/11/02 (22 ژانویه) صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت14:00 تا 17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و همچنین درصورت وجود مغایرت در عكس روی كارت با همراه داشتن دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقردر باجه رفع نقص (با توجه به جدول ذیل) و مندرجات بند «ج » مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
تذكر مهم: داوطلبانی كه شماره پرونده و كدپیگیری ثبت‌نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با توجه به تاریخ و ساعت فوق به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند.
تبصره : داوطلبان متقاضی شركت در آزمون مذكور درحوزه های خارج از كشور می بایست بمنظور رفع نقص احتمالی كارت شركت در آزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری كه بر روی كارت آزمون درج گردیده است مراجعه نمایند.
جدول استان ، شهر و كشور محل برگزاری ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) سال 1398
استان/كشور
نام شهرستان محل برگزاری آزمون
استان یا شهرستان یا كشور محل اقامت
اصفهان (1301)، شیراز (2501)
اصفهان (1301)
اصفهان (13)
كلیه داوطلبان شهرستانهای تهران (1601)
تهران (1601)
تهران (16)
كلیه داوطلبان مشهد (1901)
مشهد (1901)
خراسان رضوی (19)
كلیه داوطلبان قزوین (2601)
قزوین (2601)
قزوین (26)
كلیه داوطلبان سنندج (2801)
سنندج (2801)
كردستان (28)
كلیه داوطلبان همدان (3801)
همدان (3801)
همدان (38)
كلیه داوطلبان سلیمانیه (4203) و اربیل (4201)
سلیمانیه (4203)
عراق (42)
كلیه داوطلبان بغداد (4204)
بغداد (4204)
عراق (42)
كلیه داوطلبان بیروت (4301)
بیروت (4301)
لبنان (43)

ج - آدرس باجه رفع نقص كارت:
دانشگاه اصفهان : اصفهان، میدان آزادی ، دروازه شیراز، خیابان دانشگاه، درب شمالی دانشگاه ، دفتر ستاد آزمونها
موسسه لغت نامه دهخدا و مركز بین المللی آموزش زبان فارسی: تهران،خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک وی، بین پسیان و زعفرانیه، پلاک 3011.
دانشگاه فردوسی مشهد: مشهد، میدان آزادی، بزرگراه شهید كلانتری، مركز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، ساختمان شماره یك.
دانشگاه بین‌المللی امام خمینی «ره» - قزوین: قزوین، بلواردانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، روبروی بانك ملت- مركز آموزش زبان فارسی.
دانشگاه كردستان: كردستان، خیابان پاسداران، دانشگاه كردستان، سازمان مركزی دانشگاه
دانشگاه بوعلی سینا همدان: همدان، خیابان مهدیه، مركز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
حوزه های خارج از کشور: داوطلبان متقاضی شركت در آزمون مذكور در حوزه های خارج از كشور برای رفع نقص احتمالی كارت شركت در آزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری كه بر روی كارت آزمون درج گردیده است مراجعه نمایند.
ضمناً به اطلاع می‌رساند كه واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 98/11/03 (23 ژانویه) همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن 42163- 021 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان نوبت دوم کنکور را عیدی این سازمان به داوطلبان عنوان کرد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو با ضمن بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفاً در روزهای چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: داوطلبان باید تا پایان امشب ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این مهلت در نظر گرفته بدون در نظر گرفتن هزینه ثبت نام با تأخیر عیدی سازمان با جاماندگان کنکور است و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

پورعباس با تاکید بر اینکه امکان تغییر زمان برگزاری کنکور وجود ندارد، گفت: آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 745699

دیگر خبرها

  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری