Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت گازپروم نفت روسیه اعلام کرد که این کشور برای مشارکت بلندمدت با سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) آمادگی دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری رویترز از مسکو، وادیم یاکولف، معاون مدیرعامل شرکت گازپروم نفت روسیه روز جمعه، (۲۷دی‌ماه) اعلام کرد این شرکت باور دارد همکاری روسیه با اوپک در زمینه تولید نفت در بلندمدت ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصمیم اوپک و متحدانش برای مستثنا کردن تولید میعانات گازی روسیه از سهمیه این کشور در توافق جهانی کاهش تولید نفت قدردانی کرد. این تصمیم به گازپروم نفت امکان می‌دهد تولید میعانات گازی خود را توسعه دهد.

این مدیر گازپروم نفت اعلام کرد این شرکت در حال بررسی پیوستن به پروژه‌های شرکت شل در خارومیانه و شمال آفریقا و پیشنهاد مشارکت شل در پروژه‌هایی در روسیه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوپک نفت روسیه شرکت گازپروم نفت روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟

بورس از جمله ابزار‌ها یا بازار‌هایی است که می‌تواند تولید را رونق داده و به رشد نقدینگی در اقتصاد کشور کمک کند، اما اینکه جذب سرمایه توسط شرکت‌های بورسی و سرمایه‌گذار چگونه به رونق به تولید و هدایت نقدینگی کمک می‌کند، موضوعی است که از یک کارشناس بازار سرمایه پرسیده‌ایم.

علی صادقی کارشناس بورس با اشاره به اینکه قاعدتا بورس از شرکت‌هایی تشکیل شده که از بسیاری از تولیدی‌های بزرگ هستند و نیاز به جذب سرمایه دارند، اظهار کرد: وقتی در بورس عرضه‌ای صورت می‌گیرد قاعدتا آن مقداری که خود شرکت نیاز به نقدینگی و جذب سرمایه دارد می‌تواند این کار را با تمهیداتی اگر باشد انجام دهد. 

وی ادامه داد: اما به طور کلی، یک شرکت چه تولیدی باشد چه سرمایه‌گذاری چه مدل‌های دیگر، می‌تواند به واسطه بورس عملا جذب نقدینگی کند، وقتی این جذب نقدینگی انجام می‌شود منجر به رشد تولید شده، رشد تولید اگر اتفاق بیفتد می‌تواند هم باعث رشد موارد صادراتی شود و هم در اقتصاد تاثیر مهم و بسزایی داشته باشد.

صادقی با تاکید بر اینکه دید مردم هم برای سرمایه‌گذاری باید این باشد که آن‌ها در شرکتی سرمایه‌گذاری می‌کنند که شرکت مذکور از نظر تولید و خدمات می‌خواهد به کشور نفع برساند، یادآور شد: سرمایه گذار باید بداند کسب نتیجه زمان بر است تا هم سود نقدی به سرمایه گذار اختصاص یابد هم قیمت سهام سرمایه گذار تغییر می‌کند. 

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، در این مرحله شرکت‌هایی که سودآور هستند بهتر می‌توانند عمل کنند، زیرا با جذب سرمایه‌ای که انجام می‌دهند سرمایه را افزایش داده، مستقیم و سریع سرمایه‌شان را به سود تبدیل می‌کنند، اما شرکت‌های زیان ده نیاز به زمان زیادی دارند که بخواهند شرایط را برگردانند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند