Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مه گرفتگی شدید در محور‌های ارتباطی استان خبر داد و گفت: با وجود شرایط نامساعد جوی و مه گرفتگی شدید در اغلب محور‌های ارتباطی استان، رانندگان با سرعت مطمئنه و چراغ روشن حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی استان مرکزی هم با تشریح وضعیت جوی شهرستان‌های استان مرکزی در ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد: در این مدت وضعیت هوای اراک، شازند، خمین، محلات، دلیجان نیمه ابری، در برخی نقاط مه آلود، از بعداظهر افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده برف و کاهش دما خواهد بود.

شهرستان‌های ساوه، زرندیه، غرق آباد، خنداب، کمیجان، فراهان، تفرش، آشتیان هم هوایی ابری و مه آلود، بتدریج افزایش ابر و بارش برف و کاهش دما خواهند داشت.

مرادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی هم گفت: از روز سه شنبه سامانه دیگری کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در صورت تغییر نداشتن الگوی نقشه‌ها استان مرکزی را هم تا روز پنجشنبه تحت تاثیر قرار داده موجب بارش برف و کاهش دما در استان خواهد شد.

هرچند که ۳۲۰ وسیله نقیله سبک، سنگین و نیمه سنگین و ۳۵۰ نفر از راهداران در ۳۴ راهدارخانه استان مرکزی کار بازگشایی راه‌ها را برعهدا دارند، اما این بارش‌ها که عمدتا بصورت برف در استان مرکزی باریده و در مناطق گرمسیر استان بصورت بارش برف و باران باریداست و همراه داشتن زنجیرچرخ و لوازم گرمایشی را برای تردد در محور‌های مواصلاتی استان، ضروری می‌کند.

برف و سرما همچنین موجب تعطیلی و تاخر شروع مدارس در برخی شهر‌های استان مرکزی شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مه گرفتگی محورهای استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر