Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رزاقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: احتمال دارد برخی افراد شکایات خود را در مرکز و در ورزشگاه تختی تهران ارائه کرده باشند که تعداد آنان در آمار ذکر شده لحاظ نشده است.
وی ادامه داد: اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری در استان نیز اول بهمن ماه به مرکز حوزه انتخابیه در استان (فرمانداری مشهد) ابلاغ می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی از مجموع ۱۰۵۴ داوطلب نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان ۴۷ درصد معادل ۴۹۷ نفر از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند. همچنین ۲۷۳ نفر از این افراد رد صلاحیت شده و صلاحیت ۲۸۴ داوطلب نیز از سوی شورای نگهبان احراز نشده است.

همچنین از مجموع ۵۱۴ داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۲۶۰ نفر تایید صلاحیت و ۱۱۶ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند، شورای نگهبان صلاحیت ۱۳۸ داوطلب در این حوزه انتخابیه را احراز نکرده است.

دفتر نمایندگی هیات نظارت شورای نگهبان در خراسان رضوی پس از اعلام اسامی افراد ردصلاحیت شده در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان در بررسی هیات مرکزی نظارت مورد تایید قرار نگرفته است می‌توانند طی پنج روز از ۲۲ تا ۲۶ دی ماه از ساعت هشت تا ۱۶ به مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در تهران یا دبیرخانه هیات نظارت استان در استانداری خراسان رضوی مراجعه کرده و ضمن دریافت فرم، شکایات خود را تنظیم کرده و پس از تحویل، رسید دریافت نمایند.

پیش از این نیز براساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی هزار و ۱۱۴ نفر برای نامزدی نمایندگی مجلس در این استان ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۸ نفر پس از بررسی هیات‌های اجرایی در ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی رد صلاحیت شدند.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخاباتی دارد.

حوزه مشهد و کلات با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه آینده به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها خراسان رضوی فرمانداری مشهد انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان رضوی فرمانداری مشهد انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی فرمانداری مشهد انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد