Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، برابر اعلام روز یکشنبه اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز، پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایرتور با شماره ۹۵۶ در ساعت ۷:۴۵ دقیقه و هواپیمایی وارش با شماره ۵۸۵۲ در ساعت ۷:۵۰ دقیقه از فرودگاه تهران، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شماره ۲۹۰ در ساعت ۸:۵۰ از فرودگاه تبریز، هواپیمایی ماهان با شماره‌های ۴۵۶۴ و ۴۵۲۴در ساعت ۱۰:۱۵ و ۱۲:۰۵ دقیقه به ترتیب از فرودگاه‌های عسلویه و خارک به مقصد اهواز باطل اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پرواز ساعت ۸:۴۵ ایران‌ایرتور با شماره ۹۵۷ به مقصد تهران، پرواز ساعت ۸:۵۰ هواپیمایی وارش با شماره ۵۸۵۳ به مقصد تهران، پرواز ساعت ۹:۴۰ هواپیمایی ایران‌ایر با شماره  ۲۹۱به مقصد تبریز، پرواز ساعت ۱۱:۱۵ هواپیمایی ماهان به شماره ۴۵۶۵به مقصد عسلویه، پرواز ساعت ۱۲ هواپیمایی زاگرس با شماره ۴۰۱۶به مقصد تهران و پرواز ساعت ۱۲:۴۰ هواپیمایی ماهان با شماره ۴۵۲۵ به مقصد خارک از فرودگاه اهواز باطل شدند.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندر عباس، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.

کد خبر 479076 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی

 آذری با بیان اینکه نخستین پرواز حج تمتع امسال روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود گفت: عملیات رفت زائران خانه خدا تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های هوایی کشور برای اعزام زائران خانه خدا است و عملیات اعزام زائران طبق برنامه اعلام شده انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات چهار هزار و ۱۰۰ نفر از استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری ادامه داد: نخستین پرواز حج عمره امسال روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

در عملیات حج تمتع سال گذشته از فرودگاه تبریز تعداد ۹ هزار و ۲۰۵ نفر از حجاج استان با ۴۲ پرواز اعزام و پذیرش شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند/ آغاز اعزام به حج تمتع 24 اردیبهشت 1403 + عکس ها
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند