Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز یکشنبه در نشست هیات امنای ستاد دیه نمایندگی استان کرمان افزود: بر اساس این طرح، افرادی که تحت تامین قرار می گیرند، در فرصت ۱۴ روزه برای تامین کفالت و وثیقه وارد زندان نشده و در یک اقامتگاه موقت نگهداری می شوند.

وی با اشاره به اینکه فضای فیزیکی لازم برای اجرای این طرح درکرمان تامین شده است، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح به افراد تحت تامین، دو هفته فرصت داده می شود تا برای ارائه کفالت یا وثیقه اقدام کنند و با این اقدام از ثبت سابقه زندان در سوابق افراد جلوگیری شده و آبرو حیثیت افراد حفظ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح در حال حاضر در شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند و بم اجرایی شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳۰ مددجوی جرائم غیرعمد واجد شرایط در زندان های استان کرمان حضور دارند که از این تعداد ۱۱۵ نفر به دلیل چک های برگشتی و بدهی مالی، ۸۴ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه، ۱۷ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت نفقه و ۱۴ نفر به دلیل بدهکاری دیه وارد زندان شده اند.

موحد گفت: دستگاه قضائی استان کرمان بر اساس راهکارهای مختلف در همواره تلاش می کند جمعیت زندان ها کاهش یابد.

وی یادآور شد: استان کرمان طی سال گذشته در زمینه آزاد کردن زندانیان از سوی شوراهای حل اختلاف رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: سال گذشته یک هزار و ۹۸۳ زندانی با تلاش های شوراهای حل اختلاف زندان ها و بر اساس صلح، سازش و مذاکره آزاد شده اند.

وی خاطرنشان کرد: سازوکارهای قانونی ما متاسفانه حبس گرا هستند و ضمانت اجرای همه موارد را زندان تعیین کرده که در این رابطه نیاز به اصلاحات قانون وجود دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان کرمان چک دیه رئیس کل دادگستری استان قانون قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود

 

 

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی به همراه دادستان مرکز استان کرمان در بازدید از کارخانه تولید روغن نباتی در جمع هیئت مدیره و کارکنان کارخانه روغن نباتی گفت: با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است، دستگاه قضایی در سطح کشور و استان برنامه‌هایی را برای حمایت و تحقق شعار سال دارد و از سرمایه گذاری‌های مردم در بخش تولید حمایت خواهد کرد.

وی افزود: سیستم قضایی استان کرمان، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات واحد‌های تولیدی دارد و تا حد امکان به رفع موانع تولید کمک خواهد کرد.

 

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اینکه مردم ظرفیت بسیار خوبی برای مشارکت در تولید دارند، گفت: این موضوع آنچنان اهمیت دارد که موجب شده است تا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مردم درخواست کنند تا سرمایه خود را در زمینه جهش تولید و کارآفرینی به کار گیرند و در مقابل لازم است تا مسئولان زمینه مشارکت در سرمایه گذاری را تسهیل و فراهم کنند.‌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی افزود: با توجه به شعار سال لازم است تا مسئولان و مردم در کنار یکدیگر به افزایش و جهش تولید کمک کنند و این موضوع یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمان در سال پیش رو خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: در سال‌های پیش، ظرفیت تولید این کارخانه بسیار بیشتر از اکنون بوده است و طبق گزارشات در دهه ۹۰ سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن تولیدی داشته است؛ اما بنا به مشکلاتی که برای این واحد تولیدی به وجود آمد، هم اکنون سالانه ۷۰ هزار تن تولید روغن دارد و امیدواریم که این کارخانه با کمک مسئولان بتواند طی امسال بر مشکلات موجود فائق آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی بیان داشت: از آنجایی که واحد‌های تولیدی قدیمی‌تر دارای ابزارآلات و ماشین آلات قدیمی‌تر هستند و نیاز به حمایت‌های مالی دولت دارند تا با دریافت تسهیلات بتوانند ماشین آلات کارخانه خود را به روز کنند و توان رقابت با رقبای جدید خود در بازار را داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس دادگستری کرمان افزود: این کارخانه در ۳ شیفت کاری کار می‌کند و ۴۳۰ نفر مشغول به کار هستند و لازم است دولت تسهیلات مناسب در اختیار این کارخانه قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صنایع بزرگ در کرمان لوازم مصرفی خود را از داخل استان تهیه کنند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه لازم است صنایع داخل استان از همدیگر حمایت کنند، افزود: بایستی برای رونق وضعیت اقتصادی استان کرمان، صنایع بزرگ در کرمان لوازم مصرفی خود را از داخل استان تهیه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به این موضوع که مسئله اشتغال و تولید اهمیت بسیاری دارد، گفت: امروز مسئله مهم کشور ما، مسئله اقتصادی است و برای رفع مشکلات اقتصادی باید توجه ویژه‌ای به واحد‌های تولیدی در کشور انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی ادامه داد: استان کرمان ظرفیت‌های تولیدی زیادی در بخش‌های صنعت، معادن و کشاورزی دارد و اگر از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده شود، بخش زیادی از مشکلات اقتصادی استان و حتی کشور رفع خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویرئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: متاسفانه با وجود نیروی انسانی، امکانات و منابع بسیار در استان از تمام ظرفیت‌های موجود بهره گیری مناسب نشده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی از حل مشکلات واحد‌های تولیدی زیادی طی پارسال در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی استان خبر داد و گفت: هر واحد تولیدی در استان که برای تولید خود با موانعی مواجهه باشد دادگستری استان این آمادگی را دارد تا از آن واحد صنعتی حمایت‌های حقوقی و قضایی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عالی‌ترین مقام قضائی استان با بیان این مطلب که کارخانه روغن گلناز با مشکل حمل و نقل و ارسال کالا‌های تولیدی خود به سایر استان‌ها مواجهه است، گفت: در جلسه آینده ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات و موانع پیش روی کارخانه گلناز مطرح می‌شود و برای حل مشکلات موجود با کمک دیگر نهاد‌های مسئول چاره اندیشی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی افزود: هر مشکلی که واحد‌های تولیدی در استان دارند دستگاه قضایی این آمادگی را دارد که با تمام تلاش مسائل را حل و فصل کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 در این نشست که قویدل، معاون احتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نیز حضور داشت، اعضای هیئت مدیره کارخانه و جمعی از کارگران نیز به بیان خواسته ها، مشکلات و چالش‌های واحد تولیدی خود پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی با ابتکار پژوهشگران کرمانی
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه