Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه دانشجویی قدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: سیلی سخت عین‌الاسد استعاره‌ای بود تا نشان دهد دوران تک‌تازی آمریکا به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «قرارگاه دانشجویی قدس» که متشکل از جمعی از دانشجویان انقلابی است در بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله قاصم الجبارین

اگرچه دیوانگی ترامپ جنایتکار در ترور سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی آلام فراوان بر قلب‌هایمان فرود آورد، اما این خون به ناحق ریخته شده سرآغاز تغییر بسیاری از معادلات اساسی و بنیادین بوده، هست و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه‌ای که تا چندی پیش در گرداب افتراق فرورفته بود و خیابان‌های پایتخت‌هایش صحنه آشوب و تظاهرات شده بود، حالا زیر تابوت سردار سرافراز اسلام از بیروت تا تهران به اوج انسجام رسیده و این انسجام و همدلی اجتماعی اولین خیری بود که عدو با دیوانگی‌اش نصیب ما کرده است.

انسجامی که البته به مرزهای جغرافیایی محدود نشده و حالا دیگر می‌توان گفت به تعبیر رهبری «ملت مقاومت علیه آمریکا» به وحدت و انسجام رسیده و هدف این ملت در کوتاه مدت چیزی نیست مگر بریدن دست چپاولگری آمریکای جنایتکار از منطقه خاورمیانه.

امروز ملت مقاومت یک صدا از تهران و بغداد تا دمشق و بیروت یک راهبرد اصلی دارد و آن اخراج آمریکایی‌های متجاوز از منطقه خاورمیانه است و دقیقاً این اتحاد کم نظیر برای اخراج متجاوزین آمریکایی است که باعث شده ترامپ قمارباز حتی در پاسخ به پرسش‌های رقبایش در نظام حاکمه آمریکا درماند و به معنای واقعی کلمه منزوی و مستاصل شود.

او آمریکا را به همسایگی دره افول کشانده و حالا با ترور سردار سلیمانی دیوانه‌وار دست به انتحار زده و خود و هژمونی شیطانی آمریکا را یکجا از پرتگاه تاریخ سقوط داده است.

پاسخ جمهوری اسلامی در برابر ترور سردار سلیمانی شاید بتواند نمای واضح‌تری از افول این قدرت امپریالیستی را نشان بدهد، آنجا که جمهوری اسلامی با قدرت از «انتقام سخت» سخن گفت و این انتقام را نه فقط یک ضربه نظامی محدود که در یک نگاه راهبردی برای پایان عصر غارتگری امپریالیسم آمریکایی در منطقه دانست.

سیلی سخت عین‌الاسد هم استعاره‌ای بود تا نشان دهد دوران ترک‌تازی آمریکا به پایان رسیده؛ سیلی سختی که هرروز ابعاد جدیدی از آن روشن میشود و در عین اثبات کار بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر بر نظریه افول آمریکا صحه میگذارد.

با سیلی سخت اما انتقام سخت پایان نیافته و همانطور که پیشتر گفته شد انتقام جز با کم شدن شر آمریکا از کل منطقه حاصل نمیشود؛ شری که فقط با اتحاد ملت‌های آزاده‌ی منطقه و فشار ملت مقاومت بر دولت‌های منطقه انجام‌پذیر خواهد بود.

«قرارگاه دانشجویی قدس» که متشکل از جمعی از دانشجویان انقلابی است، بر آن است که راهبرد کلان اخراج آمریکا از منطقه را به شکلی دنباله‌دار و مستمر پیگیری کند و در این امر تاریخی نقش کلیدی و مهم خود را به خوبی ایفا کند.

باید قبول کرد که حضور آمریکا در منطقه فقط به معنای سلطه میلیتاریستی و حضور نظامی آن‌ها نیست و وقتی از اخراج آمریکا سخن میگوییم یعنی از اخراج فکر و فرهنگ و اقتصاد و هر آنچه که رنگ و بوی امپریالیسم آمریکایی دارد حرف میزنیم که اگر آمریکا هیچ نیروی نظامی در خاورمیانه نداشته باشد اما فرهنگ و اقتصادش حاکم بر منطقه باشد، می‌توان گفت هنوز فتحی حاصل نشده، بنابراین راهبرد اخراج آمریکا از منطقه یک راهبرد کلان و همه‌جانبه است است و قرارگاه دانشجویی قدس در کمیته‌های تخصصی مختلف به ابعاد مختلف اخراج آمریکا می‌پردازد و آن را از نظر تا عمل دنبال میکند.

قرارگاه دانشجویی قدس از همه دانشجویان انقلابی و ضدامپریالیست در سرار جهان برای همکاری در رسیدن به این هدف مقدس یعنی «کندن ریشه آمریکا از منطقه» دعوت به عمل می‌آورد و دست یاری همه آزادی‌خواهان جهان را برای انجام هر چه سریعتر این مهم طلب می‌کند.

به امید جهانی که از تعفن فکر، فرهنگ و چکمه‌ی تفنگداران آمریکایی خالی باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان بیانیه آمریکا ترامپ قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گور دخمه سنگر،یادگاری از دوران اورارتویی در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منطقه آزاد ماکو یکی از مناطقی است که به لحاظ قرار گرفتن در حوزه تمدنهای آرارات و همچنین مسیر تجارت باستانی بین آسیا و اروپا، آثار تمدنی دور و نزدیک را در خود جای داده است.

در موضوع گردشگری، هر قدر قدمت تاریخی یک شهر یا منطقه کهن تر باشد ارزش آن شهر یا منطقه بیشتر است.

گردشگران ابنیه گرد که بیشتر تمایل به دیدن اماکن تاریخی دارند از دیدن آثار تمدن های باستانی خوشحال می شوند و جذب زیبایی های تاریخی آن منطقه می گردند.

از اورارتورها تا قاجاریه آثار تاریخی مختلفی را می توان در منطقه آزاد ماکو دید. یکی از این آثار برجای مانده مجموعه تاریخی سنگر است که اصطلاحا دخمه یا بام فرهاد نامیده می شود.

مجموعه تاریخی سنگر در ۵ کیلومتری شهر ماکو و در جوار روستایی به همین نام قرار دارد.

این مجموعه شامل شهر دژ، مقبره صخره ای پله دار، بقایای پل، قربانگاه روباز صخره ای و گورستان عمومی است. این مجموعه در قرن هفتم قبل از میلاد از مکان های مهم امپراتوری اورارتو در منطقه بوده است. بر اساس گمانه زنی های انجام شده، این شهر به اقوام اورارتو تعلق دارد.

جهت شهراوراتوری سنگر،  شرقی-غربی است و در شرق آن بافت مذهبی شهر قرار دارد. در این قسمت شهر یک معبد سنگی متعلق به خدای خالدی (خدای جنگ اورارتوها) نیز واقع است.

در میان ارتفاعات اطراف، خانه های عمومی و در غرب شهر سایر تاسیسات همکانی قرار گرفته اند. کشف دیوار شهر و یک معبد سنگی دیگر در محلی موسوم به کوراوغلی قلعه سی از یافته های مهم این گمانه زنی است.

بر اساس مطالعات انجام گرفته، شهر در زمان آبادانی خود حدود ۲۰ هکتار وسعت داشته است و اهالی آن نیز آب مورد نیاز خود را از رودخانه سنگر که از میان شهر می گذشته، تامین می کردند.

در منطقه شدّی شهرستان پلدشت نیز گور دخمه شبیه گور دخمه سنگر ماکو وجود دارد که مربوط به دوره اورارتویی می باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳
  • گور دخمه سنگر،یادگاری از دوران اورارتویی در ماکو
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • حجم آب سد تنگ حمام به بیش از ۱۰۰ درصد پُرشدگی رسیده است
  • حامیان جهانی خود را از دست خواهید داد/ به جنگ غزه پایان دهید!
  • ترامپ: حمله حماس وحشتناک بود، اما اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد
  • وزیر خارجه: زمان اتخاذ تدابیر تنبیهی علیه اسرائیل رسیده است
  • وقوع چند انفجار قدرتمند در پایتخت اوکراین