Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم ایرلندی مدنظر باشگاه پرسپولیس هفته قبل با مدیران این باشگاه به توافق کامل رسیده و حتی عقدقرارداد کرد. تاریخ انتشار: 11:38 - 29 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۱۸۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس برای قطعی کردن قرارداد آنتونی استوکس ادامه دارد و آن‌ها می‌خواهند قبل از شروع نیم فصل دوم، از مهاجم جدید خود رونمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار میزان خبر داد روز یکشنبه هفته گذشته و با حضور یک وکیل و ایجنت، پیش‌قرارداد با استوکس به امضا رسیده است. این بازیکن قرار بود هفته قبل خود را به امارات برساند و خیلی زود به تهران سفر کند تا در تمرینات سرخپوشان حاضر شود، اما این اتفاق رخ نداد.

دلیل لغو سفر استوکس، پایان یافتن تاریخ پاسپورت اعلام شده است. به همین علت، نمایندگان باشگاه پرسپولیس که راهی امارات شده بودند، به تهران بازگشتند و حالا مدیران باشگاه سرخپوش پایتخت در ایران منتظر استوکس هستند. این مهاجم ایرلندی به محض حضور در تهران، قرارداد اصلی خود را امضا می‌کند و پس از ثبت قراردادش در سازمان لیگ، راهی محل تمرین می‌شود.

گفتنی است استوکس سابقه بازی و گلزنی در لیگ ایران با پیراهن تراکتور را در کارنامه دارد و در تیم‌های مهمی چون شفیلدیونایتد، سلتیک، کریستال‌پالاس، بلکبرن و... به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: استوکس به پرسپولیس پیوست؟ + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس آنتونی استوکس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال بازی حساس در اراک مقابل آلومینیوم را با یک گل برد تا کماکان جایگاه خود در صدر جدول و فاصله یک امتیازی با پرسپولیس را حفظ کند.

این مسابقه پرتنش با تک گل مهاجم آرژانتینی استقلال به پایان رسید. بلانکو که چند روز قبل در بازی هفته بیست و دوم مقابل مس دبل کرده و زننده هر دو گل استقلال بود!

موتور گلزنی مهاجم محبوب نکونام به موقع روشن شده و او حالا با ۵ گل بهترین گلزن صدرنشین لیگ برتر است. او باز هم با ضربه سر گل سه امتیازی زد، مثل همان کاری که در هفته نوزدهم مقابل استقلال خوزستان کرد. اما جالب‌تر اینجاست که او باز هم روی سانتر ابوالفضل جلالی از سمت چپ با ضربه سر گل برتری استقلال را زد!

این هفتمین پاس گل مدافع چپ ملی پوش استقلال بود که البته در تیم ملی فرصت بازی به او در فروردین ماه نرسید. در صحنه گل به طور مشخص توپ خیلی واضح از خط دروازه عبور کرد، اما انگار در فوتبال ما اگر بازیکنان و مربیان به هر سوت داور اعتراض نکنند، روزشان شب نمی‌شود.

این گل یکی از‌تر و تمیزترین و واضح‌ترین گل‌های فصل بود، اما باز با حجم وسیع اعتراض حریف روبرو شد. اعتراضی که ریشه در اتفاقات قبل از به ثمر رسیدن این گل داشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • اقدام عجیب ۲ ستاره‌ ملی‌پوش علیه پرسپولیس!
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!