Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علوم پزشکی ایران با انعقاد تفاهم نامه‌ای مشترک که به امضای معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسید بر تلاش حداکثری به منظور ایجاد همکاری پایدار و اجرای پروژه‌های مشترک در جهت هم‌افزایی علوم مهندسی و علوم پزشکی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این تفاهم نامه در محل معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران به امضای دکتر سید عباس متولیان، معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه و دکتر حسین حسینی تودشکی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسید.

هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم نامه ایجاد بستر همکاری و هم افزایی در تامین و ارائه خدمات طرفین به صاحبان پروژه ها و طرح های پژوهشی و فناورانه، خلاق و کسب و کارهای نوپا (استارتاپ) است که براساس این تفاهم نامه به صورت نظام یافته و ضابطه مند در قالب هایی چون همکاری در اجرای برنامه های پژوهشی – کاربردی، کمک به شکل گیری و اجرای برنامه کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان، استفاده از امکانات مشترک برای پرورش پروژه ها و طرح های پژوهشی و فناورانه خلاق، تعریف و اجرای برنامه های پژوهشی – کاربردی مورد نیاز با انتقال دانش فنی، همکاری در استفاده از مشاوره های تخصصی کارشناسان و اساتید و برگزاری دوره ها و همایش های علمی تخصصی، حمایت از کارآفرینان و همکاری در شناسایی ایده ها و طرح های ابتکاری و حمایت از پایان نامه ها، شکل می گیرد.

مدت اعتبار این تفاهم نامه سه سال است که با توافق طرفین قابل تمدید است.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پیش از امضای این تفاهم نامه، دکتر حسینی تودشکی، دکتر متولیان و دکتر پورنیک – مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران – در نشستی در خصوص الگوهای حمایت از طرح های نوآورانه و کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در دانشگاه های خود توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير دانشگاه علوم پزشکی ایران امضای تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه؛ شعار این هفته «سلامت خانواده با مشارکت مردم»، گفت : برنامه سلامت خانواده اصلی‌ترین برنامه وزرات بهداشت در سال‌جاری است به این صورت که هر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در شهر یک مراقب سلامت و هر ۳ هزار نفر یک‌پزشک خانواده خواهند داشت.

وی، از اجرای طرح پزشک خانواده برای همه مردم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اقدام برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری بالای ۲۰ هزار خانوار، سال گذشته به صورت پایلوت در کنگاور اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام برنامه غربالگری فشار خون و دیابت در کل استان طی سال گذشته، اضافه کرد: امسال برنامه غربالگری در حوزه سرطان به ویژه سرطان‌های پستان و روده بزرگ با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی سلامت و اجرای برنامه‌ها متناسب با شعار هر روز؛ شنبه: سلامت خانواده، حق و مسوولیت همگانی؛ یکشنبه: سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی؛ دوشنبه: سلامت خانواده و سلامت زمین؛ سه‌شنبه: سلامت خانواده و فرهنگ سلامت؛ پنجشنبه: سلامت خانواده و جوانی جمعیت و جمعه: سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی؛ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در هفته سلامت تمامی کلینیک‌های ویژه علوم پزشکی، تمامی درمانگاه‌ها و مراکز جامع سلامت در سطح استان در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه خدمات ویزیت به صورت رایگان ارائه خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • جهش در اجرای طرح‌های پژوهشی با قانون جهش تولید دانش‌بنیان / ۱۱ هزار طرح پژوهشی دانشگاه و صنعت در حال اجرا + فیلم