Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@10:32:00 GMT

افتتاح پردیس «بهمن» همزمان با جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۱۵۰

افتتاح پردیس «بهمن» همزمان با جشنواره فیلم فجر

با بازسازی سینما بهمن تهران، این سینمای ۵۴ساله به یک پردیس مدرن ۴ سالنه تبدیل شد که همزمان با آغاز سی‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، پروژه توسعه و تبدیل سینما «بهمن» تهران به پردیس ۴ سالنه، پس از چهار ماه تلاش در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازسازی این سینمای باسابقه و خاطره‌انگیز شهر تهران، از ابتدای مهر ۹۸ توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در قالب طرح بزرگ توسعه و ساخت سینما در سراسر کشور آغاز شد و اکنون آماده بهره‌برداری رسمی همزمان با جشنواره فیلم فجر است.

«بهمن سبز» در این طرح ضمن بازسازی کامل سالن۲ و تبدیل آن به سالنی کاملا مجهز و مدرن، دو سالن اختصاصی و جدید به مجموع سالن‌های این سینما افزود تا پردیس «بهمن» تهران با داشتن ۴ سالن سینمایی باکیفیت و جمعا ۱۰۵۰ صندلی در جمع پردیس‌های چهار سالنه قرار گیرد.

این سینما که مرکزیت آن در شهر طی سال‌ها آن را به سینمایی در دسترس دانشجویان و سینما دوستان تبدیل کرد، از روز دوشنبه ۳۰ دی همزمان با شروع پیش فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به عنوان سینمای مردمی این رویداد در دسترس مخاطبان خواهد بود.

سازمان سینمایی حوزه هنری، موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز و موسسه سینما شهر در این پروژه همکاری داشته‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سینما حوزه هنری پردیس بهمن بازگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با هفتم فروردین زادروز پوران درخشنده کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران سه جایزه شامل جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم باکو برای فیلم «بچه‌های ابدی»، جایزه بانوی طلایی (به عنوان نخستین بانوی کارگردان و فیلمساز ایران)، سردیس و تمبر اختصاصی از جشنواره رمز موفقیت توسط این هنرمند به موزه سینما اهدا شد.

لوح زرین بهترین فیلم از ششمین جشنواره فیلم فجر برای «پرنده کوچک خوشبختی»، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از ششمین جشنواره فیلم فجر برای «پرنده کوچک خوشبختی»، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای «هیس… دخترها فریاد نمی‌زنند» از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، پروانه زرین بهترین کارگردانی فیلم بلند از بیست و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هفت تندیس پروانه زرین از جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای «بچه‌های ابدی»، دیپلم افتخار از اولین دوره جشنواره فیلم جیفونی ایتالیا برای «رابطه»، دیپلم افتخار از سومین جشنواره فیلم زنان از آرژانتین برای «پرنده کوچک خوشبختی» و «زمان از دست رفته»، برنده مشعل طلایی از دومین جشنواره فیلم غیرمتعهدها در کره شمالی برای «پرنده کوچک خوشبختی»، تندیس ابوریحان در دومین آیین سپاس از تهیه‌کنندگان برتر سینمای ایران، برنده جایزه جشنواره گلوبال هندوستان به پاس تلاش‌های صادقانه در طی سال‌های مداوم کار در حوزه سینما و در ارتباط با مردم از جمله جوایز و افتخارات دیگری است که این هنرمند به دست آورده است.

پوران درخشنده ساخت فیلم‌هایی همچون زیر سقف دودی، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، پرنده کوچک خوشبختی، بچه‌های ابدی، خواب‌های دنباله دار، رویای خیس، شمعی در باد، رابطه را در کارنامه هنری خود دارد.

کد خبر 6062714 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد