Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت نجات غریق خراسان رضوی گفت: در جهت انتقال دانش و همکاری با فدراسیون نجات غریق افغانستان، یک دوره نجات غریق برای ناجیان این کشور در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حمید رضا دهدشتی اظهار کرد: در جهت انتقال دانش و همکاری با فدراسیون نجات غریق افغانستان، یک دوره نجات غریق برای ناجیان این کشور در مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت نجات غریق خراسان رضوی افزود: در این دوره آموزشی، 10 ناجی غریق از افغانستان طی روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه با فنون و مهارت‌های نجات غریق آشنا می‌شوند.

 وی در خصوص مسابقات پیشکسوتان بیان کرد: مسابقات پیشکسوتان خراسان رضوی در 9 رده سنی، بهمن ماه در مشهد برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات منطقه شمال شرق کشور راه پیدا می‌کنند.

دهدشتی اضافه کرد: مسابقات انتخابی منطقه شمال شرق کشور جهت اعزام به مسابقات مناطق 6گانه کشور، بهمن ماه در مشهد برگزار خواهد شد. مسابقات مناطق کشور نیز 26 بهمن ماه به میزبانی تهران برپا می‌شود.

رئیس هیأت نجات غریق خراسان رضوی در خصوص مسابقات لیگ استان نیز گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ نجات غریق خراسان رضوی در دو رده سنی زیر 20 سال و 20 تا 30 سال به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد. مرحله اول این مسابقات مهر ماه برگزار شد.

وی در خصوص برنامه‌های آموزشی این هیأت عنوان کرد: یک دوره آموزشی نجات غریق بین‌المللی ILS منطقه شمال شرق کشور، دی ماه در مشهد برگزار شد، همچنین دوره‌های تعیین سطح مدرسان نجات غریق استان در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی مشهد برپا شد.

دهدشتی ادامه داد: یک دوره آب درمانی نیز در دو بخش آقایان و بانوان، بهمن ماه برگزار خواهد شد، همچنین دوره‌های آمادگی سال 99 منجیان غریق استان از 15 بهمن ماه آغاز می‌شود.

رئیس هیأت نجات غریق خراسان رضوی تصریح کرد: 3 مدرس ارشد نجات غریق استان به جهت تدریس در دوره‌های ارتقا مدرسی این رشته به تهران و اصفهان اعزام شدند، همچنین حدود 20 نفر از مدرسین استان را به این دوره‌ها اعزام کردیم.

گفتنی است؛ رئیس هیأت نجات غریق خراسان رضوی به عنوان سرگروه منطقه شمال شرق کشور شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان انتخاب شده است.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: افغانستان مشهد خراسان رضوی نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی