Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان دموکرات در گزارشی به مجلس سنای آمریکا اعلام کرده‌اند که دونالد ترامپ به خاطر سوگندشکنی باید استیضاح و از قدرت برکنار شود. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گزارش 111 صفحه ای خود را درباره دلایل استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده برای مجلس سنا تشریح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دموکرات‌ها در این گزارش به این مساله اشاره کردند که ترامپ با نقض سوگند ریاست جمهوری عملا به اعتماد عمومی خیانت کرده و باید از قدرت برکنار شود.

پلوسی خطاب به ترامپ: تو برای همیشه استیضاح شده‌ایاعلام مخالفت تیم حقوقی ترامپ با استیضاح وی؛ «این غیرقانونی است»

این گزارش شامل اظهارات و شهادت‌های علنی و خصوصی ده‌ها شاهد از جمله سفیران آمریکا در کشورهای مختلف، مقام‌های امنیتی و دولتی ارشد بوده و همگی آنها نگرانی خود را نسبت به تعاملات و ارتباطات ترامپ با مقام‌های اوکراینی اعلام کرده‌اند.

مدیران طرح استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده‌اند که مدارک مستدل و مستحکمی از سوء استفاده از قدرت و جلوگیری از تحقیقات کنگره توسط ترامپ وجود دارد.

در این گزارش 111 صفحه‌ای آمده است: اکنون باید دید آیا اعضای مجلس سنا اعمال و رفتارهای غیرقانونی ترامپ را قبول می‌کنند و به وظیفه خود در چارچوب قانون اساسی عمل خواهند کرد یا نه؟

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد

به گزارش خبرآنلاین «نانسی پلوسی» در جریان مصاحبه با شبکه «آر.تی‌.ای» ایرلند در مورد پیامدهای حمله رژیم صهیونیستی علیه غزه که جان بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را گرفته است، گفت از آنچه «حق» صهیونیست‌ها برای «دفاع از خود» می‌داند، حمایت می‌کند، اما افزود: «ما سیاست و اقدمات بنیامین نتانیاهو را رد می‌کنیم.»

به نقل از ایسنا رئیس سابق دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «وحشتناک است. چه چیزی بدتر از کاری که نتانیاهو در پاسخ به هفت اکتبر انجام داده است؟ او باید استعفا کند. او در نهایت مسؤول است.»

پلوسی ضمن انتقاد از مدیریت نتانیاهو، به حمایت از رژیم صهیونیستی متعهد باقی ماند، زیرا به گفته او، «در آنجا این کار، منافع امنیت ملی ایالات متحده است.» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت نتانیاهو «سال‌ها است» مانعی برای صلح در منطقه بوده است.

پلوسی گفت: «نمی‌دانم او از صلح می‌ترسد، از صلح ناتوان است یا فقط خواهان صلح نیست، اما او مانعی بر سر راه‌حل ۲دولتی بوده است. من بر کلمه راه‌حل تاکید می‌کنم.»

اظهارات او تنها چند روز پس از آن بیان می‌شود که او و دیگر قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین سنا به تصویب بسته کمک‌های خارجی عظیمی که برای ارتش رژیم صهیونیستی پول ارسال می‌کند، رأی مثبت دادند. این تحولات بیش از ۶ ماه پس از آغاز جنگ غزه رخ می‌دهد. این بسته شامل حدود ۲۶ میلیارد دلار کمک برای رژیم صهیونیستی است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899006

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • زلنسکی: اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی