Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:53:19 GMT

پیش‌بینی بارش‌های خفیف و پراکنده در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۳۲۳

پیش‌بینی بارش‌های خفیف و پراکنده در گلستان

ایسنا/گلستان معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان از تشدید جریانات شمالی در منطقه و احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان خبرداد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از شب گذشته با توجه به ریزش هوای سرد و مرطوب، شاهد آسمان ابری در بخش‌های مختلف استان هستیم که با بارش خفیف باران در برخی نقاط کوهپایه‌ای استان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس الگوهای پیش‌یابی، این روند امروز هم در سطح استان ادامه پیدا می‌کند و احتمال بارش‌های پراکنده در سطح استان وجود دارد. از فردا با توجه به تشدید جریانات شمالی، بارش را به‌ویژه در بخش‌های کوهپایه‌ای و کوهستانی انتظار داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان تصریح کرد: با توجه به برودت هوا، بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر شرق و شمال شرق استان به شکل برف پیش‌بینی‌شده است.

رحمان‌نیا در خصوص میزان بارش‌ها نیز گفت: مناطق میانی حدود ۵ میلیمتر بارش خواهند داشت. در مناطق شمالی انتظار بارش مؤثری را نداریم.

وی بیان کرد:‌ از بعد از ظهر سه‌شنبه به‌تدریج با تضعیف جریانات شمالی، انتظار توقف بارش‌ها و کاهش ناپایداری را داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه هم استانی‌ها فردا روز سردتری نسبت به امروز تجربه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: صبح امروز مراوه‌تپه با یک درجه بالای صفر سردترین شهر استان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش باران بارش برف گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ انسیه رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی به خبرگزاری صدا و سیما گفت:شبانه روز گذشته ایستگاه زمان صوفی با ثبت ۵۵ میلیمتر، مهمانک ۵۱ و نیم میلیمتر و درکش با ۴۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته اند.

وی افزود: بیشتر بارش‌ها امروز در شیروان، اسفراین و فاروج پیش بینی شده است.

کارشناس پیش‌بین هواشناسی استان اضافه کرد:  از امروز تا اوسط هفته آینده، بیشتر مناطق استان روند نسبی افزایش دما را خواهند داشت و پدیده غالب جوی افزایش ابر خواهد بود.
به گفته رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی استان شبانه روز گذشته کوسه با هشت درجه خنک‌ترین نقطه استان و اسماعیل آباد اسفراین با ۲۴ درجه گرمترین نقطه استان و برای بجنورد هم دمای کمینه یازده درجه پیش بینی شده که انتظار می‌رود به هشت درجه برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه