Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرش کشتی‌گیران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از روز چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی گرامیداشت دهه مبارک فجر روزهای 3 و 4 بهمن ماه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرش کشتی گیران و داوران این مسابقات از روز چهارشنبه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت روابط عمومی فدراسیون کشتی کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است/ المپیک برای همه سخت است

علی اشکانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت کشتی فرنگی در سال گذشته گفت: با توجه به اینکه سال گذشته مسابقات گزینشی المپیک پیش رو فرنگی‌کاران بود حساسیت در مسابقات جهانی بالا و همه دوست داشتند بهترین عملکرد را نشان بدهند. این شرایط کار را برای همه سخت کرده بود. فرنگی‌کاران در سال گذشته هدفشان المپیک بود و برای کسب سهمیه المپیک می‌جنگیدند. در روزهای پایانی سال گذشته هم به تورنمنت جام وهبی امره اعزام شدند که به نظرم این تورنمنت بیشتر جنبه آزمایشی داشت. این مسابقات سطح بالایی داشت و حساسیت روی آن زیاد بود.

امیدوارم در مورد مختاری مغرضانه تصمیم نگیرند

وی گفت: ملی‌پوشان هم با تمام توان به میدان رفتند و اعضای کادر فنی هم به دنبال محک زدن کشتی‌گیران در سال المپیک بودند. مثلاً در وزن ۷۷ کیلوگرم با توجه به اینکه کشتی فرنگی هنوز سهمیه کسب نکرده، کادر فنی چندین کشتی‌گیر را به مسابقات جام وهبی امره اعزام کرد تا همگی را محک بزند. متأسفانه در جریان مسابقات هم مختاری دچار حاشیه شد که با توجه به شناختی که من از این کشتی‌گیر دارم، به دنبال این حواشی نیست و اگر هم اتفاقی رخ داده به خاطر منافع ملی بوده و امیدوارم در مورد او تصمیم مغرضانه نگیرند.

گره وزن ۷۷ کیلوگرم با مسابقه انتخابی باز می‌شود

کارشناس کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که به نظر او برای انتخاب کشتی‌گیر وزن ۷۷ کیلوگرم با توجه به بخشیده شدن محرومیت گرایی چه تصمیمی گرفته شود، گفت: به نظرم باید این مشکل را در دل انتخابی داخلی حل کنند تا گره این وزن باز شود. محمدعلی گرایی تجربه لازم را دارد اما در سال‌های آخر قهرمانی‌اش است، در کنار او چند کشتی‌گیر جوان در این وزن هستند که می‌توانند سال‌ها برای کشتی ایران افتخارآفرینی کنند. به نظرم این موضوع را باید از چند جنبه نگاه کرد و یک تصمیم درست و منطقی گرفت. یک انتخابی رودررو می‌تواند گره‌گشای این مشکل باشد.

وضعیت فعلی کشتی‌گیران فرنگی از المپیک ۲۰۱۲ بهتر است

وی در مورد شانس مدال‌آوری کشتی فرنگی در المپیک پاریس عنوان کرد: بهترین عملکرد کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۲ لندن بود که تیم ملی کشتی فرنگی موفق به کسب سه مدال طلا شد. در آن زمان ما اصلاً فکر نمی‌کردیم قاسم رضایی مدال آوری کند و هیچ امیدی به او نبود، دو نفر دیگر در این وزن قوی‌تر بودند. امید نوروزی هم شرایط خوبی نداشت و باید وزن‌های زیادی کم می‌کرد و نوسان زیادی داشت. یا حتی سوریان هم همین شرایط را داشت.

اشکانی تأکید کرد: اما الان هر کدام از کشتی‌گیران جز سه نفر برتر دنیا هستند و شرایط خیلی خوبی دارند، بنابراین فکر می‌کنم وضعیت فعلی کشتی فرنگی از المپیک ۲۰۱۲ لندن هم بهتر است و ما می‌تواند امید به مدال آوری داشته باشیم و نتایجی که مورد انتظار مردم است کسب شود.

المپیک برای همه سخت است کار را سخت‌تر نکنیم

وی در واکنش به این موضوع که برخی برخلاف نظر شما عقیده دارند و معتقدند امسال کسب مدال در المپیک پاریس سخت‌تر از سال‌های قبل است، عنوان کرد: به هر حال هر مسابقه‌ای سختی خودش را دارد و حریفان هم بیکار ننشستند که ما مدال‌آوری کنیم. آن‌ها هم کار می‌کنند و به دنبال کسب مدال هستند. به خصوص اینکه امسال شرایط هم سخت‌تر است.

کارشناس کشتی فرنگی تأکید کرد: در المپیک توکیو شرایط تحت تأثیر کرونا بود و شاید همه ورزشکاران با تمام توان به میدان نیامده بودند اما الان وضعیت فرق می‌کند. همگی در حال تلاش هستند تا به مدال برسند. اما به طور کلی من نسبت به وضعیت تیم خوشبین هستم و به نظرم نباید با این صحبت‌ها کار را برای کشتی‌گیران سخت کنیم. اگر مسابقات المپیک سخت است این شرایط برای همه کشتی‌گیران است.

کد خبر 6056882 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران برتر جام رمضان بابل
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است
  • ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین المللی کوراش اسفراین حضور خواهند داشت
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است/ المپیک برای همه سخت است
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان