Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌‌ها با اشاره به بارش برف و باران در بسیاری از نقاط کشور گفت: راننده‌ها برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در خودرو خود داشته باشند.

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2210 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  گفت: طبق‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2210 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌ روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت ‌به روز‌ قبل قبل 6.1 درصد کاهش دارد، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.‌

* ‌‌تردد روان در محورهای تهران-شمال

محرابی‌نیا اضافه کرد: ‌طبق‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، ‌‌‌در مسیر رفت و برگشت محورهای‌‌ هراز، کندوان و ‌فیروزکوه‌ و آزادراه قزوین - رشت ‌در حال حاضر تردد روان است.‌

محرابی‌نیا همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده ساسانی در حال حاضر خبر داد.

* برف و باران در چهار محور تهران-شمال

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  بیان کرد: در حال حاضر در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه بارش برف و باران وجود دارد همچنین در آزادراه قزوین-رشت بارش  باران و مه‌گرفتگی گزارش شده است.

وی از بارش برف و باران در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری،کردستان، کهگیلویه بویراحمد و فارس خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  همچنین از بارش باران در محورهای استان‌های گیلان،کرمانشاه و بوشهر خبر داد.

محرابی‌نیا تأکید کرد: راننده‌ها برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در خودرو خود داشته باشند.

‌*‌‌ ‌انسداد 10 جاده ‌به دلیل نبود ایمنی ‌و سیلاب

محرابی‌نیا با اشاره به بازگشایی اغلب جاده‌های مسدود هرمزگان و سیستان‌‌‌و بلوچستان که به دلیل سیلاب مسدود شده بود، گفت:‌ در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر‌، محور ‌و جاده شهداد-نهبندان‌‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  افزود: همچنین در حال حاضر جاده وازک-بلده در استان مازندران، محور ‌سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد‌، محور گنجنامه - توسرکان در استان همدان، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل و محور سروآباد -پاوه‌ واقع در استان کردستان‌‌ و محور بندرلنگه- بندرخمیر‌ در استان هرمزگان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

* آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده‌‌ کشور‌

وی بیان کرد: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد ‌در‌ آزادراه کرج - تهران‌‌‌، آزادراه‌ قزوین-کرج و آزادراه ‌تهران-کرج‌‌‌ ثبت شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راه ترافیک جاده محرابی نیا ترافیک هراز ترافیک کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای، آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا گرمدره، محور شهریار – تهران در برخی مقاطع و آزادراه ساوه – تهران محدوده‌های دهشاد و احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

کد خبر 6085011 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی