Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان امروز با خانواده جان باختگان حادثه مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در رفسنجان دیدار و از آنها دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، صبح امروز محمدجواد فدائی استاندار کرمان به‌همراه امام جمعه، فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان با حضور در جمع خانواده‌های نوربخش، مرتضوی و ملاحسینی که در حادثه مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان جان خود را از دست دادند، دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دیدارها خانواده‌های داغدیده خواهان پیگیری موضوع این حادثه شدند.

  فدائی ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های داغدیده، قول پیگیری موضوع این حادثه را داد و اظهار داشت:  این حادثه از سوی مسئولان استان و کشور در حال بررسی و پیگری است.

استاندار کرمان ابراز داشت: بنده خودم شخصا به تهران رفتم و از بنیادشهید نیز تقاضای قرار گرفتن افرادی که در مراسم تشییع شهدا جان خود را از دست دادند در لیست شهدا را دادم که آن هم در حال پیگری است و نتیجه این موضوع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: دیدار جان باختگان حادثه کرمان استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه می‌شود

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه به این شهرستان می‌شود.

علیرضا عبدیان، مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، گفت: افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه به این شهر می‌شود. 

وی افزود: با اجرای پروژه عظیم انتقال آب از حوزه خلیج فارس به استان کرمان، و افتتاح خط انتقال شهرستان رفسنجان با ظرفیت مذکور خوشبختانه چالش تنش آبی و کمبود آب شرب در این شهر بر طرف خواهد گردید. 

او با اشاره به خدمات دولت در خصوص تامین آبرشرب اظهار داشت: در حال حاضر از ۲۶ حلقه چاه با توان تولید ۶۰۰ لیتر بر ثانیه برای تامین آب شرب در شهر رفسنجان استفاده می‌شود، که با توجه به کاهش بارندگی‌ها و ادامه خشکسالی ها، در زمان پیک مصرف در روز‌های گرم سال، نیاز به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه دیگر افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: این پروژه عظیم بزودی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت و مردم رفسنجان از فواید آن بهره‌مند خواهند شد.

وی از تمام شهروندان رفسنجانی درخواست کرد که به موضوع مدیریت مصرف آب به صورت جدی توجه نمایند.

دیگر خبرها

  • روباه‌ها در تمرین مس تشکیل خانواده‌ دادند!(عکس)
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب
  • افتتاح پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان موجب انتقال ۳۰۰ لیتر آب بر ثانیه می‌شود
  • «نون خ» از کرمانی‌ها دلجویی کرد | سرنوشت یک کاراکتر لو رفت!
  • مراسم تشییع آتش نشان فداکار در قزوین برگزار می شود+ فیلم
  • مراسم تشییع آتش نشان فداکار در قزوین+ فیلم
  • مراسم تشییع پیکر شهید مجتبی نعمت پور از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • زمان مراسم تشییع پیکر مجید فروغی اعلام شد