Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:14:48 GMT

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا سیاسی است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۶۳۵

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا سیاسی است

محمدرضا برادران روز یکشنبه افزود: ایران به مراتب امن‌تر از کشورهای خاورمیانه و غرب آسیا است و تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا غیر منطقی بوده و دسیسه‌ای بیش نیست.

وی اظهار داشت: ایران سالیان سال لیگ قهرمانان آسیا را در امنیت کامل میزبانی کرده و بدون شک کنفدراسیون فوتبال آسیا از این تصمیم  هدفی غیر از فوتبال دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تضعیف فوتبال کشورمان و ناامن نشان دادن ایران از جمله اهداف این تصمیم خبیثانه کنفدراسیون آسیا است.

او با بیان اینکه این حق مسلم تیم‌های ایرانی است که در بازیهایشان از حضور تماشاگران خود بهره ببرند، اضافه کرد: دشمنان در تمامی زمینه ها به ویژه در ورزش از اتحاد و انسجام ملت ایران ناراحت هستند و با این کار می خواهند در بین آحاد مردم تفرقه ایجاد کنند.

برادران گفت: این بار نیز بدخواهان ملت بزرگ ایران شکست خواهند خورد و دسیسه و ترفند آنها در ایجاد نفاق بین مردم نتیجه نخواهد داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ایران میزبان شایسته برای تمامی مسابقات ورزشی مهم بوده است، افزود: کشورمان در بسیاری از رشته‌های ورزشی میزبان بازی‌های بین‌المللی و جهانی بوده و این بیانگر شایستگی و امن‌بودن ایران است.

وی اظهار داشت: بهترین واکنش در برابر این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، حضور نیافتن تیم‌ها ایرانی در این رقابت‌ها است و باید از حق خود دفاع کنیم چرا که تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا  تصمیمی سیاسی و دسیسه بر علیه ایران است.
 

کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهانه ناامن بودن ایران اعلام کرده که تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ از میزبانی محروم هستند.

مدیران تیم های فوتبال پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو هم تصمیم گرفتند در صورت پافشاری AFC از این رقابت‌ها کناره‌گیری ‌کنند.    

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده

تغییری که باشگاه‌های ثروتمند انگلیسی به دنبال آن بودند، بالاخره اجرایی می‌شود. 

بر حسب توافق مالی جدید بین اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) و لیگ برتر، از فصل آینده پس از پایان دور نخست مسابقات جام حذفی، خبری از بازی‌های تکراری در این رقابت‌ها نخواهد بود.

طرفداری | به گزارش استاندارد اسپورت، در حال حاضر فرمت مسابقات به این شکل است که از دور پنجم به بعد، بازی تکراری برگزار نمی شود، اما این قانون حالا برای کل مسابقات اصلی جام حذفی و از شروع فصل ۲۵-۲۰۲۴ اعمال خواهد شد. این تصمیم بخشی از توافق مالی شش ساله جدید بین اتحادیه فوتبال و لیگ برتر است که با توجه به گسترش مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان اتخاذ شده است.

علاوه بر این، لیگ برتر متعهد شده است تا علاوه بر ۱۰۰ میلیون پوندی که هر فصل در سطوح پایین‌تر فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند، تا سقف ۳۳ میلیون پوند دیگر برای فوتبال پایه در انگلیس اعتبار تامین کند. با این حال، این تصمیم با ناامیدی اتحادیه لیگ فوتبال (EFL) مواجه شد. ترور برچ، مدیر اجرایی این اتحادیه، اعلام کرده است که آن‌ها به دنبال جبران خسارت برای باشگاه‌های عضو خود خواهند بود. منابع EFL می‌گویند که آن‌ها در این تصمیم‌گیری که روز پنجشنبه توسط اتحادیه فوتبال اعلام شد، مشارکت داده نشدند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟