Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@16:07:46 GMT

احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۶۵۱

احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص گلایه برخی مردم از تعطیلی دیرهنگام مدارس اظهار کرد: ما از ساعت 5:45 دقیقه خبر تعطیلی مدارس را اطلاع‌رسانی کردیم و خانواده‌ها قبل از حرکت به سمت مدرسه در چنین روزهایی حتماً خبرگزاری‌های رسمی و شبکه‌های رسانه ملی را ببینند تا در جریان تعطیلی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از چند ساعت قبل از شروع مدارس خبر تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف به خبرگزاری‌ها و رسانه ملی اعلام شد اما برخی خانواده‌ها به این منابع مراجعه نکردند و با فرزندانشان به مدرسه رفته بودند.

ثقفی در خصوص تعطیلی فردای مدارس گفت: پیش‌بینی ما این است که فردا یخبندان است و قطعاً دانش‌آموزان با مشکلاتی در رفت‌وآمد به مدرسه مواجه می‌شوند و احتمال تعطیلی وجود دارد که در این خصوص تصمیم‌گیری کرده و تا عصر اعلام می‌کنیم.

۲۳۴۷۲۱۲

کد خبر 1343820

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آموزش شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اسکان یافتند

وزیری گفت: ۲ هزار و ۲۰۶ خانوار فرهنگی و ۲۳ هزار و ۲۱۹ مسافر غیرفرهنگی و مشاغل آزاد از امکانات و تجهیزات پایگاه‌های نوروزی استان سمنان بهرمند شدند.

وی ادامه داد: ۱۴ پایگاه فعال اسکان، ۱۳۲ مدرسه با یک‌هزار و ۱۰۶ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان، آماده‌سازی شد که تمامی کلاس‌ها با امکاناتی از جمله وسایل گرمایشی، تلویزیون و یخچال تجهیز شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در اماکن در اختیار این اداره‌کل دست‌کم پنج‌هزار و ۵۳۰ نفر است.

برای اسکان مسافران و زائران در استان سمنان یکهزار و ۱۰۶ کلاس و ۱۳۲ مدرسه توسط آموزش‌وپرورش، ۱۲ زائرسرا توسط اوقاف و امور خیریه و ۲۵۵ واحد تأسیسات گردشگری اقامتی از جمله هتل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم‌گردی، مهمان‌پذیر، خانه مسافر در ایام نوروز ۱۴۰۳ برای ارائه خدمات اقامتی فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • تعطیلی «من‌وتو»، دامن «ایران اینترنشنال» را هم گرفت
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار
  • بررسی احتمال واگذاری سرخابی‌های پایتخت به ۲ بانک
  • ۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اسکان یافتند