Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یک سوال از وزیر دادگستری با موضوع مبنای قانونی افتتاح حساب‌های سپرده قوه قضاییه را اعلام وصول کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی در جلسه علنی امروز طرح حفاظت و مدیریت از رودخانه‌های کشور و طرح الزام اخذ نظر وکیل یا کارشناس رسمی دادگستری در تنظیم قراردادهای مالی بیش از ۵ میلیارد ریال را اعلام وصول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه سوالات سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع شفاف سازی در زمینه وظایف و اقدامات آن وزارت خانه در خصوص موضوع افزایش قیمت بنزین و سوال احمد مازنی نماینده تهران، به اتفاق ۱۳ تن از نمایندگان از وزیر دادگستری با موضوع مبنای قانونی افتتاح حساب‌های سپرده قوه قضاییه و سوال نادر قاضی پور نماینده ارومیه  از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع عملکرد پست بانک ایران، در ارائه خدمات بانکی به روستاییان و مناطق کمتر توسعه یافته و سوال حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان از وزیر آموزش و پرورش با موضوع علت بلاتکلیفی داوطلبان دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان علی رغم اعلام قبولی و انجام مصاحبه را اعلام وصول کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير دادگستري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صبح روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور دکترعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی در محل زندان ارومیه تشکیل گردید.
عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه گفت: شورای طبقه بندی زندان برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی هست و تلاش مسئولین قضایی و زندان هم این است که زندانیانی که شرایط لازم را دارند، بتوانند از این ارفاقات و تاسیسات قانونی بهره‌مند شوند.
در این جلسه تعداد ۴۵ درخواست طرح و با بررسی و تصمیم اعضای شورا با ۱۸ درخواست که شامل ۴ پابند الکترونیک، ۷ آزادی مشروط و ۴ تعلیق مجازات و ۳ مرخصی موافقت به عمل آمد.
شایان ذکر است در پایان جلسه دکترعتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بند جوانان زندان مرکزی ارومیه بازدید نمودند.

دیگر خبرها

  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • طرح سوال از قوه قضائیه در مجلس به دلیل استنکاف از قانون وکلا
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه