Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: از محل دیوار بتی واقع در کنار اتوبان ۲۲ بهمن و در منطقه اسلام‌آباد، ۱۵ نفر خرده‌فروش و ۷۷ نفر معتاد جمع‌آوری شد.

حسین خانلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۴۰ نفر نیز از مکان مذکور به مرکز ام‌.ام‌.تی یا به عبارتی مراکز درمانی سرپایی ارجاع داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با بیان اینکه پس از احداث دیوار به دست ارتش مکانی جهت تجمع معتادان ایجاد شده بود، عنوان کرد: اما پس از مدتی مکان مزبور جهت پایش و رصد به‌صورت مستمر تحت بازرسی و بازدیدهای مستمر قرار ‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک واحد کانکس از سوی نیروهای ارتش در محل مورد نظر مستقر شده است، افزود: دوربین‌هایی نیز برای رصد مکان یاد شده در آن حوالی نصب شده و علاوه بر آن نگهبانی نیز در آن مکان حضور دارد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با بیان اینکه کلانتری ۱۳ که در مجاورت محل مذبور قرار دارد و نیز نیروهای عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر به‌صورت کاملا مستمر در حال پایش مکان مورد نظر هستند، ادامه داد: در صورت مشاهده معتادان در محل، موارد به کمپ درمانی تحویل داده می‌شوند. همچنین در صورت به همراه داشتن هرگونه موادمخدر، افراد خاطی به دادسرا تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان جمع آوری معتادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6085575

دیگر خبرها

  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • ۶۷ معتاد متجاهر و کارتن‌خواب در شهریار راهی کمپ شدند