Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@09:42:43 GMT

فروش خودرو با یک بار مراجعه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۸۱۵

فروش خودرو با یک بار مراجعه

معامله خودرو از طریق سایت فروش خودرو، این روزها یکی از رایج‌ترین روش‌هایی است که با رونق گرفتن هر چه بیشتر معاملات اینترنتی مربوط به ماشین دست دوم، مورد توجه افراد چه در جایگاه فروشنده و چه در جایگاه خریدار قرار گرفته است.

به گزارش عصر ایران، فروش فوری خودرو کارکرده با قیمت مناسب در فضایی امن که با سرعت بالا انجام شود؛ ایده‌آل‌ترین حالت برای هر فروشنده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر روش‌‍‌های متعددی از مراجعه به بازارهای دلالی گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و سایت فروش خودرو برای معامله ماشین کارکرده وجود دارد که گاهی افراد را در انتخاب میان آن‌ها دچار تردید می‌کند.

بهترین روش فروش خودرو چیست؟

در میان انبوهی از شیوه‌های معامله به نظر شما قابل اعتماد‌ترین راه برای فروش ماشین دست‌دوم کدام یک خواهد بود؟ کدام یک از روش‌ها مطابق رضایت‌مندی فروشنده بنا شده و می‌تواند در کمترین زمان، خودرو شما را به پول نقد تبدیل کند؟ انتخاب کدام یک از روش‌ها، بیشترین آسایش خاطر را برای فروشنده با خود به ارمغان می‌آورد؟ بهترین سایت فروش خودرو کدام است؟ اگر شما به عنوان یک فروشنده می‌خواهید با بهترین گزینه در فروش خودروهای کارکرده آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی دارد؛ اما اصل مهم در انتخاب صحیح برای فروش ماشین، فراهم شدن بالاترین حد از نیاز فروشنده است. بنابراین هر زمانی که قصد فروش خودرو کارکرده خود را داشتید؛ به دنبال شرایطی باشید که بزرگ‌ترین دستاورد آن برای شما سرعت، امنیت و اطمینان از مبلغ نهایی باشد.

خودرو45 متفاوت ترین سایت فروش خودرو

خودرو 45 با بررسی تمام مشکلاتی که افراد در فروش خودرو کارکرده با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ به یک شیوه نوین در معاملات رسیده و موفق شده که سریع‌ترین و امن‌ترین شیوه فروش ماشین دست‌دوم را برای اولین بار در ایران به مرحله اجرا برساند.

این روش بدین گونه است که متقاضیان فروش هر نوع برند داخلی مانند پژو، سمند، l90 و ... و خارجی مثل مزدا، بنز، تویوتا و چری دست دوم می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های اضافی که در قالب هزینه کارشناسی یا کمیسیون فروش در سایر روش‌ها از فروشنده دریافت می‌شود؛ ماشین خود را تنها با یکبار مراجعه به شعب این شرکت به پول نقد تبدیل کنند.

حال اگر شما هم متقاضی فروش فوری ماشین در تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت خودرو۴۵ درخواست خود را ثبت کنید تا یک قرار ملاقات حضوری با شما تنظیم ‌شود. در مرحله دوم پس از حضور شما در یکی از شعب، خودرو توسط کارشناسان فنی و تخصصی این شرکت بر اساس۱۴۵ مورد کارشناسی می‌شود. در مرحله سوم و پس از بررسی‌های لازم از ویژگی‌های بدست آمده، قیمت ماشین شما متناسب با قیمت روز بازار، اعلام می‌شود. قابل توجه است که انجام تمام مراحل ذکر شده (از زمان ورود به شعبه تا اعلام قیمت نهایی) تنها 45 دقیقه زمان می‌برد.

با توافق فروشنده، مدارک مالک و ماشین تحویل شرکت خودرو45 شده و تمامی مراحل نقل و انتقال سند خودرو با همراهی کارشناسان انجام شده و وجه آن به صورت نقد تحویل فروشنده می‌شود.

 مراحل فروش در سایت خودرو45 ثبت اطلاعات ماشین و فروشنده در صفحه اصلی سایت فروش خودرو یا تماس با مشاوران تنظیم یک قرار ملاقات حضوری متناسب با موقعیت مکانی و زمانی شما حضور فروشنده در شعبه و بررسی همه جانبه خودرو در سه بخش فنی، ظاهری و اصالت (به صورت رایگان) اعلام بالاترین قیمت پیشنهادی براساس قیمت روز بازار تحویل مدارک خودرو به شرکت (برگ سبز، کارت ماشین، بیمه نامه شخص ثالث، برگه معاینه فنی ، کارت سوخت و ...) و لوازم جانبی همچون سوئیچ یدک مراجعه به دفترخانه با همراهی کارشناسان شرکت و پرداخت آنی وجه

حال اگر قصد فروش ماشین دست دوم خود را بدون اتلاف وقت و با قیمت منصفانه بازار به صورت فوری و تنها با یک بار مراجعه دارید؛ همین الان به سایت فروش خودرو https://khodro45.com/  مراجعه کرده و فرم درخواست را پر کنید تا کارشناسان این شرکت، ماشین شما را در اسرع وقت به فروش رسانند.

لینک کوتاه: asriran.com/002yaL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایت فروش خودرو فروش فوری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری ایران خودرو با تحویل ۳ ماهه + جزئیات و جدول

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ می‌توانند دو خودروی پرفروش را با قیمت کارخانه خریداری کنند. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است

بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند پژو پارس XU ۷ P سفارشی ELX و سورن پلاس را به قیمت روز کارخانه خریداری کنند. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

ثبت نام صرفاً از طریق سایت ایران خودرو و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی‌های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می‌تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

هنوز پژو پارس سال مدل ۱۴۰۳ در بازار آفتابی نشده، اما مدل ۱۴۰۲ این خودرو با قیمتی نزدیک به ۶۷۵ میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود.

بنابراین قیمت این محصول محبوب ایران خودرو با مدل ۱۴۰۲ به نسبت قیمت کارخانه‌ای آن حدود ۳۸۰ میلیون تومان اختلاف را نشان می‌دهد.

حال فرض کنیم همین اختلاف قیمت کارخانه‌ای و بازار با توجه به قیمت جدید پژو پارس در مبدا رقم بخورد. یعنی فاصله حدود ۴۰۰ میلیون تومانی فعلی میان قیمت کارخانه‌ای و بازاری پژو پارس به قیمت جدید اعلامی این محصول محبوب ایران خودرو اضافه شود؛ بنابراین قیمت پژو پارس سال در بازار می‌تواند تا حوالی ۸۵۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان بالا بیاید.

نباید از یاد برد که قیمت حدود ۹۰۰ میلیون تومانی پژو پارس سال در بازار تنها تحت تاثیر افزایش قیمت کارخانه‌ای این خودرو رقم خورده است و عواملی مانند نرخ ارز یا انتشار اخبار خارج از بازار هنوز تاثیر خود را روی پیش بینی قیمت پژو پارس سال در بازار نگذاشته اند.

tags # ایران خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • طراحی سایت حرفه ای با بروزترین اسکریپت ها و قالب ها
  • فروش فوری ایران خودرو با تحویل ۳ ماهه + جزئیات و جدول