Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری هدی گفت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد.

«رسول بذری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری هدی تصریح کرد: این مسابقه در کتابخانه کانون برگزار و جمعی از کودکان و نوجوانان شهرستان سرعین و اعضای کانون شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اذعان داشت: سردار شهید سلیمانی یکی از افتخارات جهاد و مقاومت در منطقه بود که با شهادت خود روحیه شهادت طلبی را در بین اقشار مختلف نوجوانان و جوانان زنده کرد.

 

بذری افزود: تاکنون برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی در این کانون اجرا شده و این مسابقه نقاشی نیز از جمله این برنامه ها است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری هدی بیان کرد: بزودی همزمان با ایام الله دهه فجر نیز برنامه های مختلف فرهنگی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها در این کانون برگزار خواهد شد.

 

بذری تاکید کرد: استقبال فعالان کانون نیز از این برنامه های بسیار خوب است.

 

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی مسجد گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فعالان کانون های مساجد برگزاری مسابقه نقاشی شهرستان سرعین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز با اجرای بیش از ۱۰ برنامه میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان در تمام طول سال به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور سفر می‌کند. 
در این سفر تماشاخانه سیار کانون در محله‌های: پاچنار، بوستان آبشار طلایی، جهانگیر آباد، تپه ماسور، اسبستان، پشته مطهری، فلک الدین، میدان تیر، شمشیرآباد و کوی علی آباد، گل سفید، پشت بازار، اسدآبادی و کرگانه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد