Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@21:55:50 GMT

محکومیت متخصص ارتوپدی به ۵۰ جراحی رایگان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۸۷۹

ساعت24-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: پزشک جراح متخصص ارتوپدی به ۵۰ عمل جراحی رایگان و ویزیت ۱۰۰ نفر بی‌بضاعت محکوم شد.

 غلامرضا صالحی اظهار داشت: با گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و تأیید کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی، پرونده تخلف یک پزشک جراح و متخصص ارتوپدی مبنی بر دریافت مبالغی بیشتر از تعرفه قانونی بابت جراحی بیماران با شکایت شاکی خصوصی در شعبه ششم بدوی رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی تعزیرات حکومتی اصفهان مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: با عنایت به اینکه دریافت هرگونه وجه مازاد بر تعرفه ممنوع بوده و گران‌فروشی محسوب می‌شود، تخلف این پزشک توسط رییس شعبه مذکور مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به عدم دفاع مؤثر و مستندات موجود، تخلف برای شعبه محرز و پزشک متخلف به پرداخت جریمه در حق دولت و به جای درج در پرونده پزشکی با عنایت به جلب رضایت شاکی و نداشتن سابقه محکومیت تعزیراتی، پزشک متخلف به انجام ۵۰ عمل جراحی رایگان و ویزیت رایگان ۱۰۰ نفر از مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) محکوم شد.   

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده نگهداری ۲ هزار تلفن همراه قاچاق در منزل شخصی، در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه مذکور پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه در نهایت متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته شاهی، پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره از متهم وصول شد.

وی در تشریح جزئیات کشف این پرونده، بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان کرمانشاه تخلف نگهداری این تعداد تلفن همراه به صورت غیرقانونی را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085397

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد