Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به ممنوعیت برگزاری مسابقات آسیایی در ایران مطالبی را مطرح کرد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مسابقه در کشور ایران واکنش نشان داد و گفت: وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال آسیا باید ورود جدی به این مسئله داشته باشند؛ چنین اقدام‌هایی سیاسی‌اند و نشان دهنده وجود جریان استکبار جهانی و عوامل عربی و منطقه‌ای آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شاید اگر فدراسیون فوتبال کشور در سال گذشته اقدام‌هایی را که انجام داد، انجام نمی‌داد و در برابر سعودی‌ها ایستادگی می‌کرد، امروز شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: برای مقابله با این موضوع و وصول حقوق دوستداران ورزش کشور، فدراسیون فوتبال کشور و مسئولان باید به طور جدی از ورزش پشتیبانی کنند.

گفتنی‌ست؛ ۲۷ دی ماه، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کمیته مسابقات این کنفدراسیون تصمیم گرفته‌است مسابقاتی از لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی تیم‌های ایرانی است، در کشور بی طرف برگزار کند. این مسئله با واکنش تیم‌های ورزشی و اقدام متقابل مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: فوتبال آسیا ، ورزش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال آسیا ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال