Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مقبلی روز یکشنبه در دیدار با رییس سازمان برنامه وبودجه هرمزگان افزود: حجم فعالیت‌هایی که در زندان‌ها انجام می‌شود هیچ تناسبی با اعتبارات موجود ندارد و نیاز است تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی بیان داشت: اعتبارات زندان‌های هرمزگان امسال نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی دارد و با وجود مشکلات مالی، حساسیت کار زندانبانی را به خطرمی‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست زندان‌های هرمزگان اظهارداشت: هزینه‌ها دربخش‌های تامین موادغذایی و بهداشت و درمان زندانیان و همچنین تجهیز و نگهداری زندان‌ها بسیار بالا است و نیاز به مساعدت است.

رییس سازمان برنامه وبودجه هرمزگان نیز با اذعان به اینکه حساسیت کار زندانبانی بالا است، گفت: در اختصاص اعتبارات توجه ویژه‌ای به زندان‌ها شده است.

صالح دریانورد افزود: حمایت‌های مالی از زندان‌های هرمزگان درچارچوب قوانین ومقررات همچنان ادامه خواهدداشت.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبار هرمزگان اداره کل زندان های استان هرمزگان اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبار هرمزگان اعتبارات سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبار هرمزگان اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رضا نجاتی با اشاره به اهمیت کار‌های فرهنگی اظهار کرد: برای رسیدن به همه شرایط مطلوب باید کار فرهنگی انجام شود. در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز ابتدا باید کار فرهنگی و اجتماعی و سپس کار مقابله‌ای انجام شود.

وی با بیان اینکه با کار فرهنگی، اقدامات کم هزینه‌تر و جامعه سالم‌تر خواهد بود، افزود: نباید اجازه دهیم به دلیل آگاهی کم و آموزش کم، فردی در جامعه معتاد شود و بعد سراغ جمع‌آوری معتاد متجاهر یا مقابله با قاچاقچیان برویم.

نجاتی بیان کرد: میزان اعتبارات در مقابل کار‌هایی که انجام می‌شود ناچیز است و تلاش برای افزایش اعتبارات در حال انجام است البته باید توجه شود که اعتبارات در محل خود هزینه شوند.

‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به تاثیر مستقیم جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت، گفت: در مقابله با مواد مخدر، اولویت ما انجام کار فرهنگی است و نیازمند مشارکت مردم در این زمینه هستیم. جمعیت هدف ما دانش‌آموزان و اولیا هستند که باید ارتباط اولیا با مسئولان فرهنگی امر مبارزه با مواد مخدر نزدیک‌تر شود تا نوجوانان و جوانان مصون بمانند.

وی افزود: کار فرهنگی در توسعه اقتصادی و اجتماعی و سایر ابعاد به ما کمک می‌کند. برنامه متمرکز ما امسال در حوزه آموزش و پرورش و فرهنگیان و اولیا است. باید از همه ظرفیت‌ها استفاده و در این کمیته راهکار‌ها ارائه و سیاست‌گذاری خوبی انجام شود و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه با برنامه‌ریزی، کار‌های فرهنگی خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در خوزستان انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد