Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینباره تصمیم گرفته شده تا تمام نمایندگان ایران از این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انصراف بدهند، موضوعی که به بزرگ‌ترین خبر فوتبال آسیا تبدیل شده است.

انصراف از این دوره از لیگ قهرمانان آسیا تصمیم صحیحی است یا اینکه رفتن به کشور ثالث و بازی کردن در آن بهتر بود؟ در اینباره با یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران همکلام شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود یاوری هنوز دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد. او که اخیرا در بیمارستان بستری شده بود خوشبختانه اکنون وضعیت بهتری دارد، اما در همین شرایط پاسخگوی ما شد.

یاوری درباره سلب میزبانی ایران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اتفاق خیلی بدی است و باید یک راه حل برای آن پیدا کنیم. باید هر چه سریع‌تر این قضیه را با رایزنی حل کنیم اگر هم حل نشد که نباید به کشور ثالث برویم.

وی عنوان کرد: فوتبال ایران به هیچ عنوان نباید زیر بار بازی در کشور ثالث برود. اگر این شرط را بپذیریم خودمان را کوچک کرده ایم.

یاوری تاکید کرد: پذیرفتن شرط بازی در کشور ثالث مسئولان فوتبال کشور‌های عربی را جری‌تر می‌کند. ما نباید در برابر آن‌ها کوتاه بیاییم حتی اگر به قیمت تحریم لیگ قهرمانان آسیا تمام شود.

وی در پایان این گفتگو تاکید کرد: خیلی حرکت خوب و پسندیده‌ای است که مسئولان اعلام کرده اند ایران در کشور ثالث بازی نمی‌کند. ما نباید زیر بار حرف زور برویم و این بزرگ‌ترین پیروزی برای ماست.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه های ایران حق میزبانی محمود یاوری کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

دانلود (62.6MB)

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم