Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@12:17:16 GMT

برانکو سرمربی تیم ملی عمان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۹۴۶

سرمربی سابق پرسپولیس برای حضور روی نیمکت تیم ملی عمان با مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور به توافق رسیده است.

طبق اعلام یکی از منابع خبری عمان، فدراسیون فوتبال این کشور با برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات مذاکرات نهایی خود را انجام داده و به توافقات نهایی هم رسیده است. همچنین قرار است تا پایان امروز و پس از جلسه مسوولان فدراسیون فوتبال عمان نام وی به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت عمان را به عهده داشته باشد.

برانکو ایوانکوویچ حدود ۵ سال سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده داشت و در این مدت سه قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، سه سوپر کاپ فوتبال ایران، یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و یک نایب قهرمانی لیگ برتر را در این تیم به نام خود ثبت کرد. وی پس از حضور در پرسپولیس به الاهلی عربستان رفت اما پس از حدود ۶ هفته کار در این کشور از سمت خود اخراج شد. این مربی پیش از این هم گزینه هدایت تیم ملی ایران بود اما با مسوولان فدراسیون فوتبال به توافق نرسید.

 

ایرنا /

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GpR برچسب ها: برانکو ایوانکوویچ ، عمان ، تیم ملی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ عمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان شمال زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در نواحی مرکزی برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان. و همچنین شنبه در برخی نقاط استان فارس و شمال غرب و یکشنبه در برخی مناطق فارس کرمان ارتفاعات البرز و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

امروز در نوار شمالی کشور و تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

کد خبر 6063615

دیگر خبرها

  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه