Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@08:08:45 GMT

فیلم/ از رزمندگان بدون مرز چه می‌دانیم؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۹۸۰

کانون خبرنگاران نبأ ــ یکی از کلید واژه‌های سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه 27 دی‌‌ماه استفاده از تعبیر «رزمندگان بدون مرز» برای سپاه قدس بود؛ میراث ماندگار شهید سلیمانی که پس از سال‌ها از آن رونمایی شد و تعبیری که به واقع حاکی از راهبرد دوراندیشانه انقلاب اسلامی در مسئولیت‌پذیری نسبت به مستضعفان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این فرمایش مقام معظم رهبری به صورت ناخودآگاه ذهن را به سمت پزشکان بدون مرز می‌برد و همانطور که پزشکان بدون مرز حافظ سلامت ملت‌های مظلوم هستند؛ نیروی سپاه قدس نیز حافظ جان مردم مظلوم سراسر عالم هستند و همین خط مشی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشخص می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سپاه قدس سپاه ایران انقلاب اسلامی نیروی قدس مقام معظم رهبری نماز جمعه سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • وقتی پزشک عمومی نسخه لاغری می‌پیچد!
  • وقتی پزشکان بلاگر می‌شوند
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه 
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد