Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@21:58:53 GMT

200 دستاورد هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۴۹۹۳

200 دستاورد هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

دبیر علمی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات گفت: بیش از یکصد محصول از شرکت های مختلف برای رقابت فاب، دریافت شد که در این بین 3 محصول برتر در روز همایش معرفی خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علی نعیمی صدیق دبیر علمی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، با اعلام اینکه 200 دستاورد در بخش برترین‌های فناوری اطلاعات شرکت داشته است، اظهار داشت: در قالب این همایش جوایز ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر) به سه محصول، مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) به چهار مدیر که در بخش دولتی و خصوصی و جوان تعلق می‌گیرد و جایزه شرکت‌های تحول آفرین به 3 شرکت برتر اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جایزه شرکت های تحول آفرین افزود: این جایزه‌ها در سه سطح کوچک و بزرگ و متوسط است که روز برگزاری همایش رونمایی خواهد شد.

دبیر علمی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با بیان اینکه برنامه ریزی شورای سیاست گذاری همایش بر این بوده است تا از میان مقالات ارسال شده به مقالات کاربردی تر و فناورانه توجه بیشتری گردد، عنوان کرد: امید داریم همایش ملی پیش روی هر چه باشکوه تر و با غنای علمی بالایی برگزار شود.

نعیمی صدیق خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد این همایش معرفی محصولات فناورانه و کمک به ایجاد بازار و همچنین تشویق و کمک به تولید و صادرات محصولات صنعت آی تی است.

وی ایجاد انگیزه پژوهش و تحقیق در میان علاقمندان را از اهدافی برشمرد که از طریق آن در دوره های پیشین توانسته است، تبادل اطلاعات علمی پژوهش بین شرکت کنندگان و ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای علمی و تجربی در ارتقای سطح و غنای علمی جامعه موثر بوده و زمینه ساز آینده ای روشن در راستای گسترش همه جانبه‌ی خواهد بود.

سخنرانان کلیدی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در تهران

این همایش به پشتوانه تجربه نیم قرن فعالیت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و با سخنرانی امیرناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات؛ امیر شجاعان، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور؛ مهدی محمدی، رئیس ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود. 

علاوه بر معرفی مقالات و محصولات و مدیران و شرکت های برگزیده، اساتید و مدیران حوزه فناوری اطلاعات نیز در راستای محورهای همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات امروز بیست و نهم دی‌ماه سال جاری به پشتوانه تجربه نیم قرن فعالیت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با رویکرد میان رشته‌ای و با شعار «ارزش آفرینی کسب وکارهای تعاملی و پلتفرم ها» در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: جایزه ملی فاب هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات فاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک سوری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ شرکت استان از خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند باید بتوانند ماحصل دستاوردهای خود را به صنعت، عملیات و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند.

وی بیان کرد: تولید نرم افزار در استان خوب است اما باید کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان دهد و به افزایش محصول و تولید خدمات منجر شود.

سوری خاطرنشان کرد: روزانه پیگیر بهبود فیزیکی زیرساخت‌های فیزیکی که بیشتر تأمین مکان است هستیم و تلاش خود را در این راستا بکار می بریم.

وی کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناوری اطلاعات در این جلسه را درست دانست و بیان کرد: باید شرکت‌ها نوآوری و خلاقیت به خرج دهند تا کارهای خلاقانه داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد: ماهیت نوآوری در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود و فکرهای متفاوت ارائه شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

سوری اضافه کرد: افزایش امکانات و کاهش مشکلات هدف ماست و پیگیر این موارد در استان هستیم.

کد خبر 6087574

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • پیشرفت‌های چشمگیر ایران در منطقه و جهان با کاربست های فناوری
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی