Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اسلالوم ایران گفت: من هیچ امیدی برای کسب مدال ندارم به همین دلیل ترجیح می‌دهم پول بیت‌المال در جای دیگری هزینه شود نه برای من.

آریا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی اظهار داشت: شما مشکلات رشته ما را می‌دانید. ما در اسلالوم احتیاج به پیست استاندارد داریم اما چنین پیستی در داخل کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان اردوها منظم برگزار می‌شود اما در حد انتخابی المپیک نیست.

وی ادامه داد:‌ ورزشکاران چین  تایپه در استرالیا تمرین می‌کنند، بعضی تیم‌ها هم در اروپا. من نمی‌گویم ما به استرالیا برویم اما همان پیست استاندارد را هم نداریم. در زمان تمرینات بچه‌ها با کمک هیأت‌ها یک رودخانه را پیدا می‌کنند و  100 -150 متر کابل و مانع می‌بندند و تبدیل به پیست می‌کنند. آنوقت انتظار دارند ما در پیست استاندارد با حجم آب بالا هم سهمیه بگیریم و هم مدال.

ملی‌پوش اسلالوم ایران با اشاره به اینکه با این وضعیت اردوی برون مرزی هم وجود ندارد، تصریح کرد: خودم به شخصه هیچ امیدی برای کسب مدال ندارم بنابراین ترجیح می‌دهم پولی که قرار است از بیت‌المال برای من هزینه شود، در جای دیگری خرج کنند.  وقتی می‌بینم من ورزش می‌کنم اما مردم مشکلاتی دارند ترجیح می‌دهم دنبال ورزش نروم.

جعفری در پاسخ به این سؤال که آیا در این خصوص با رئیس فدراسیون صحبت کرده، خاطرنشان کرد: خیر من با سرمربی و نائب رئیس بانوان صحبت کردم. آنها اول حرف‌های من را شنیدند. وقتی دیدند روحیه ندارم به نظرم احترام گذاشتند. 

وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا این خداحافظی به معنای مهاجرت است، گفت: خیر اصلا این طور نیست. اگر قرار بود مهاجرت کنم، در ایران به صورت رسمی خداحافظی نمی‌کردم. حتی شاید بخواهم در کنار مربی به ورزشکاران کمک کنم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی استاندارد جعفری چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان برنده دربی اصفهان

دیدار معوقه هفته هفدهم تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر کشور یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان اصفهان خاتمه یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 دقیقه تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که سپاهان با تک گل مغانلو به پیروزی رسید.

سپاهان در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رفت که هواداران این تیم امید زیادی به قهرمانی ندارند و بسیار از نتایج و عملکرد شاگردان مورایس ناراضی هستند.

ژوزه مورایس برای این دیدار نیما میرزازاد، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، برایان دابو، رضا شکاری، امید نورافکن، رضا اسدی، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و سید محمد کریمی را در ترکیب سپاهان قرار داده است.

در سمت مقابل ذوب‌آهن با ترکیب پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، علی مصلح،امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، فردین یوسفی، گریگول چاپرادزه، فریبرز گرامی، محمدحسین اسلامی به میدان رفته بود.

دقیقه یک، موقعیت خطرناک سپاهان با دخالت مدافعان ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 8 شوت شهریار مغانلو را پارسا جعفری در اختیار گرفت.

دقیقه 15 ضربه ایستگاهی یاران سپاهان از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 32 شوت رامین رضاییان را پارسا جعفری به کرنر فرستاد و در ادامه ارسال کرنر هم برای سپاهانی‌ها بی‌فایده بود.

دقیقه 40 ارسال بازیکنان ذوب‌آهن از کرنر سمت راست و ضربه سر محمد قریشی به بالای دروازه رفت.

در پایان وقت قانونی نیمه اول 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شد .

نیمه اول مسابقه با نتیجه بدون گل تساوی خاتمه یافت.

مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریماسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهانقریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت

دقیقه 66 موقعیت و ضربه سر خطرناک یاران سپاهان را پارسا جعفری به کرنر فرستاد.

دقیقه 68 ارسال بازیکنان سپاهان و برخورد کاوه رضایی با مدافع ذوب‌آهن را داور پنالتی تشخیص داد.

دقیقه 70 شهریار مغانلو پنالتی سپاهان را تبدیل به گل اول این تیم کرد.

دقیقه 79 حرکت و شوت امیرحسین جدی را نیما میرزازاد در اختیار گرفت.

دقیقه 81 حرکت ترکیبی بازیکنان ذوب‌آهن در محوطه جریمه سپاهان نتیجه‌ای در بر نداشت.

دقیقه 85 ارسال بازیکنان ذوب‌آهن توسط مدافعان سپاهان برگشت داده شد.

دقیقه 88 شوت مجید علیاری در فرصتی مناسب از فاصله زیاد به اوت رفت.

این دیدار در نهایت با برتری یک گله سپاهان خاتمه یافت.

انتهای پیام/174

 

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته