Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:06:10 GMT

۱۳۸۹ شعبه اخذ رأی در گلستان برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۵۲۰۹

۱۳۸۹ شعبه اخذ رأی در گلستان برپا می‌شود

دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: در انتخابات دوم اسفندماه امسال یکهزار و ۳۸۹ شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده است. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان، حمیدرضا ملک حسینی صبح امروز در همایش « زن، انتخابات و حضور حداکثری» اظهارداشت: استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور را در دوم اسفندماه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زیرساخت‌های لازم نیز برای برگزاری این انتخابات فراهم شده و یکهزار و 389 شعبه اخذ رأی نیز پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بیان داشت: در ستاد انتخابات استان کارهای روز شماربر اساس زمانبندی در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: احضار 7 مدیر و نامزد انتخاباتی/ در برخورد با تخلفات انتخاباتی هیچ اغماضی نداریمجدیدترین جزئیات از اقدامات پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی + فیلم3000 نفر در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان بوشهر فعالیت می‌کنند

وی با اشاره به تأیید صلاحیت 146 داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که شکایتی داشتند طبق روال قانونی در حال انجام است و نتیجه بررسی‌ها 11 بهمن ماه اعلام خواهدشد.

ملک حسینی ادامه داد: از نظر تامین اقلام و امکانات موردنیاز برای برگزاری انتخابات با هماهنگی صورت گرفته این هفته، وسایل مورد نیاز ازجمله دستگاه‌های احرازهویت را از وزارت کشور تحویل خواهیم گرفت.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۷ سفره افطاری در قالب پویش «هلال رحمت» در گلستان برپا شد

قاسم غریب آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اجرای پویش «هلال رحمت» در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در تمامی شهرهای استان آغاز به کار کرد.

وی از مشارکت ۵۰۲ داوطلب در این طرح خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان امسال توانستیم تا کنون ۹۷۷ بسته سبد معیشتی در بین اقشار کم درآمد توزیع کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از برپایی ۵۰۷ سفره‌های افطاری در استان خبر داد و گفت: با برپایی سفره‌های افطار در شهرستان‌های مختلف استان تعداد ۱۰ هزار و ۶۹۵ نفر از هم استانی‌ها بهره مند شدند.

وی در ادامه از اجرای طرح مرهمی برای زائر در استان خبر داد و افزود: تعداد داوطلب مشارکت کننده در این طرح ۳۴ نفر است که توانستیم ۱۷۶ اقلام دارویی را در این طرح اهدا کنیم.

غریب آبادی از مشارکت ۱۲ داوطلب گلستانی در اجرای پویش بشر دوستی خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح توانستیم ۹ پایگاه جمع آوری کمک در استان راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۶۱ پزشک در طرح داوطلب یار امداد و نجات با جمعیت هلال احمر استان همکاری دارند که تا کنون ۵۱۹ نفر از این طرح بهره مند شدند.

کد خبر 6062749

دیگر خبرها

  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس)
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • ۵۰۷ سفره افطاری در قالب پویش «هلال رحمت» در گلستان برپا شد
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟