Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:06:54 GMT

استقبال خاص مسی از سرمربی جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۵۲۲۸

استقبال خاص مسی از سرمربی جدید

مهاجم بارسلونا همیشه استقبال خاصی از سرمربیان جدید خود در تیم کاتالانی داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، امسال سال پرگل لیونل مسی نیست. پس از یک آسیب دیدگی در شروع فصل هشت هفته طول کشید تا نخستین گلش را به ثمر برساند. این اتفاق در دیدار برابر سویا رخ داد و سپس توانست آمار ۱۲ گل در هشت دیدار را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در چهار دیدار اخیر لالیگا تنها برابر آلاوس گلزنی کرد. ستاره بارسونا برابر رئال سوسیداد، رئال مادرید و اسپانیول در گلزنی ناکام بود.

به نظر می‌رسد مهاجم آرژانتینی دیگر نمی‌تواند برای کسب هفتیمن توپ طلایش در این فصل رقابت کند چون تاکنون ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۲۶ امتیاز کسب کرده است و با چیرو ایمبوله صدرنشین هفت گل و ۱۴ امتیاز فاصله دارد. در چنین شرایطی مسی در لالیگا برترین گلزن محسوب می‌شود.

تصور این که مسی نسبت به سرمربی جدید تیم (کیکه ستین هفته گذشته به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شد) چه واکنشی نشان دهد سخت است. این هفتمین سرمربی است که هدایت ستاره آرژانتینی را در باشگاه کاتالانی بر عهده می‌گیرد. پیش از این فرانک رایکارد، پپ گواردیولا، تیتو ویلانوا، تاتا مارتینو، لوییس انریکه و ارنستو والورده در این تیم حضور داشتند. مسی با گلزنی به اغلب آنها خوش آمد گفت. ستاره آرژانتینی در نخستین بازی ویلانووا گلزنی کرد. او در سوپرجام ۲۰۱۲ یک گل در پیروزی ۳ بر ۲ برابر رئال مادرید به ثمر رساند و در لالیگا در پیروزی ۵ بر یک برابر رئال سوسیداد توانست دبل کند. به همراه مارتینو در شروع فصل ۱۵-۲۰۱۳ دبل کرد. بارسا در آن دیدار با هفت گل لوانته را شکست داد. زمانی که انریکه اولین بازی‌اش را به عنوان سرمربی بارسلونا تجربه می‌کرد مسی (فصل ۱۵-۲۰۱۴) در پیروزی ۳ بر صفر مقابل الچه دبل کرد. در نهایت در نخستین دیدار والورده از روی نقطه پنالتی دروازه رئال مادرید را باز کرد. باید دید این اتفاق برای ستین هم می‌افتد یا نه.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!