Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست یک‌روزه استادان معارف دانشگاه‌های استان یزد با محور «تطورات هویت جدید ایرانی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، حجت‌الاسلام محمدمهدی حرزاده در نشست هم‌اندیشی استادان معارف حوزه و دانشگاه‌های استان یزد که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد، اظهار کرد: «این نشست یک‌روزه با هدف شناخت مقدماتی دوره‌های هویتی در ایران و هویت‌سازی برای اسلام‌گرایی و بررسی هویت‌سازی تاریخ قبل و بعد از اسلام براساس متون اصیل ایرانی که توسط مورخان نگاشته شده است، در حوزه و منظر استادان معارف دانشگاهی استان یزد تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان شناخت شاخص‌های هویتی ایرانیان قبل و بعد اسلام تصریح کرد: «هویت تاریخی براساس متون اصیل ایرانی برگرفته از مستشرقین از هویت‌سازی اسلام‌گرایی در ادوار مختلف سرمنشأ داشته است.»

درپایان جلسه، استادان معارف حاضر در جلسه، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره موضوعات و مباحث مربوطه مطرح کردند.

به گزارش آنا، نشست یک‌روزه استادان معارف دانشگاه‌های استان یزد با محور «تطورات هویت جدید ایرانی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور دو استاد کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد استادان معارف دانشگاه های استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران

جمعی از مردم و دانشجویان دانشگاه‌های تهران با حضور در مقابل سفارت اردن نسبت به اقدامات خیانت‌کارانه حکومت این کشور در همکاری با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره فلسطین اشغالی و اقدام به مقابله با عملیات مجاهدانه «وعده صادق» رزمندگان اسلام، دست به اعتراض زده و انزجار خود را از این سیاست‌های همسو با استکبار اعلام کردند.

در این تجمع آرش فرجی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: در کنار مردم اردن ایستاده‌ایم در مقابل خاندان خیانتکار حاکم که در مقابل لشکر اسلام قرار گرفته است. هشدار می‌دهیم که پایه‌های حکومت ظلم و ستم متزلزل است.

وی افزود: در روز ملی پرچم اردن در مقابل سفارت این کشور تجمع کردیم تا بگوییم حساب مردم اردن از مردم مظلوم آن جداست.

این فعال دانشجویی گفت: امت اسلام باهم متحد شده و این مسیر را تا برچیدن ظلم ادامه می‌دهیم و تا آخرین لحظه ایستاده‌ایم و هزینه آن را هم می‌دهیم.

منبع: ایسنا

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد