Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید با پیروزی 2 - 1 دیشب  مقابل سویا رکورد روزهای پیاپی بدون باخت خود در این فصل را به 91 روز رساند.
به گزارش آریا، شاگردان زیدان از روز 19 اکتبر که در مقابل مایورکا شکست خوردند تا کنون در 17 بازی پیاپی بدون شکست بوده‌اند و رکورد پشت سر گذاشتن 91 روز بدون باخت را ثبت کرده‌اند. از آن زمان تا امروز، تیم زین‌الدین زیدان 11 بار در لالیگا بازی کرده، 7 بار به پیروزی رسیده و 4 بار به تساوی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئال مادرید با پیروزی دیشب مقابل سویا که با نتیجه 2-1 بدست آمد، رکورد روزهای پیاپی بدون باخت خود در این فصل را به 91 روز بدون باخت رساند. رئال مادرید دیشب در خانه خود برنابئو به مصاف سویا رفت و در یک بازی پرجنجال که چندین بار به دلیل تصمیم‌های پر حرف و حدیث VAR به جنجال کشیده شد موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد تا در پایان هفته بیستم لالیگا با 43 امتیاز صدرنشین لالیگا باشد.
اما رئال با این پیروزی رکورد جالبی به ثبت رساند. شاگردان زیدان از روز 19 اکتبر که در مقابل مایورکا شکست خوردند تا کنون در 17 بازی پیاپی بدون شکست بوده‌اند و رکورد پشت سر گذاشتن 91 روز بدون باخت را ثبت کرده‌اند. از آن زمان تا امروز، تیم زین‌الدین زیدان یازده بار در لالیگا بازی کرده، هفت بار به پیروزی رسیده و چهار بار به تساوی رسیده است. با کسب سه امتیاز بازی دیروز حالا کیکه ستین سرمربی بارسلونا و تیم کاتالان به شدت تحت فشار قرار دارد تا در بازی امشب خود به پیروزی رسیده و از نظر امتیازی بار دیگر با رئال برابر شود. بارسایی‌ها تنها در صورت پیروزی است که می‌توانند مثل هفته‌های اخیر به همراه رئال با امتیاز برابر در صدر جدول لالیگا باشند.
زیدان استاد پیروزی در فینال‌هاست. سه لیگ قهرمانان اروپا (برابر اتلتیکو، یوونتوس و لیورپول)، دو سوپرکاپ اسپانیا (مقابل بارسلونا و اتلتیکو)، دو سوپرکاپ اروپا (مقابل سویا و منچستر یونایتد) و دو جام باشگاه‌های جهان. رئال مادرید در دوران نبود زیزو موفق به فتح هیچ جامی نشد، آنها در لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس و در کوپا دل ری مقابل بارسلونا مغلوب شدند و در هنگام بازگشت زیدان به رئال در لالیگا، آنها دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی نداشتند. زیدان در 187 بار حضورش روی نیمکت رئال فاتح ده جام شده است؛ به عبارتی هر 19 بازی یک جام و تنها 4 قهرمانی دیگر با رکورد میگل مونیوز به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ رئال فاصله دارد. بازگشت زیدان به رئال همراه با فتح یک جام دیگر برای کهکشانی‌ها شد تا ثابت شود تصمیم او برای برگشت در ماه مارس درست بود.
ادن هازارد تابستان امسال از چلسی به رئال پیوست. زیدان قصد جذب او پس از یورو 2016 را داشت ولی ستاره بلژیکی ترجیح داد یک سال مانده به اتمام قراردادش و به بهترین شکل از چلسی جدا شود. او شروع خوبی در رئال نداشت و درست زمانی که در حال نزدیک شدن به فرم خوب خود بود، دچار مصدومیت شد و امروز کار دویدن را شروع کرد. هدف، رساندن او به دربی اول فوریه برابر اتلتیکو مادرید است.
هازارد در مصاحبه جدید خود و در مورد الگوپذیری از زیدان گفت:« سبک بازی من با زیدان متفاوت است و معتقدم او بازیکنی به مراتب بهتر از من بود. همیشه از تماشای بازی هایش لذت می بردم و مشخص بود که از فوتبال لذت می برد. وقتی بازی های او را نگاه می کنید، اینطور نیست که برای دریبل زدن همه مدافعان وسوسه شوید چرا که او در خدمت تیم بود و من این خصوصیت او را همیشه الگو قرار داده ام. هرگز دنبال خودنمایی در زمین نبوده ام و دوست دارم مثل زیدان در زمین شاد باشم.»
« زیدان خیلی کم حرف می زند. او شخصیتی ساده دارد و پیچیده نیست. قبل از بازی با گفتن تنها یکی دو جمله، همه فشار را از روی بازیکنان بر می دارد و به شما حس آرامش می دهد. اوایل فصل خوب نبودم ولی همیشه به من می گفت که نگران نباشم و سعی کنم از فوتبال لذت ببرم. او از هیچ چیز گلایه نمی کند و البته یک مربی رک و صریح است. زیدان عاشق بازیکنانش است و خیلی کم هیجان زده و از خود بی خود می شود. با او این حس را دارید که کل تیم خوشحال است؛ حتی بازیکنان نیمکت نشین. زیدان یک مربی خاص است و فکر می کنم چون خودش فوتبالیست بوده، به راحتی بازیکنانش را درک می کند. با او از فوتبال لذت می بریم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان رئال مادرید 91 روز بدون باخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان هفته هشتم دور رفت و در حالی که بیش از نیمی از مسیر فصل در نیم فصل نخست پیموده شده بود، پرسپولیس تنها تیم بدون شکست ما بود که با یحیی گل محمدی در هشت بازی اول بدون باخت ماند.

حالا و در همان بازه زمانی یعنی بعد از ۸ بازی دور برگشت تعداد خطوط تیره در جدول مقابل تیم‌ها برای شکست دو برابر شده و مس رفسنجان و استقلال تا اینجا از ۸ مسابقه بدون شکست مانده‌اند.

استقلال فصل را با جواد نکونام شروع کرد و تنها یک باخت تا اینجای فصل مقابل سپاهان دارد، اما مس رفسنجان با ساکت الهامی استارت زد و نوید کیا در شروع دور برگشت جانشین او شد که بعد از ۸ مسابقه عنوان تنها مربی بدون شکست در سطح اول فوتبال ایران را کماکان در اختیار دارد.

استقلال و مس از هشت بازی خود در دور برگشت هنوز طعم شکست را نچشیدند. بعد از این دو تیم پرسپولیس و پیکان هستند که تنها یک بار باخته‌اند، پیکان که به خود پرسپولیس باخت و قرمز‌ها که در شروع دور برگشت هفته شانزدهم و اولین مسابقه ویرا به جای گل محمدی مقابل آلومینیوم با یک گل مغلوب شدند.

ملوان، هوادار و تراکتور تا اینجای فصل در دور برگشت تنها دو باخت داشته‌اند. شمس آذر، استقلال خوزستان و سپاهان با سه شکست در رتبه بعدی هستند و می‌دانید که سپاهان هنوز دربی برگشت اصفهان مقابل ذوب آهن را برگزار نکرده است.

فولاد، گل گهر، نساجی و آلومینیوم نیمی از بازی‌های دور برگشت خود را باخته‌اند؛ یعنی چهار مسابقه از ۸ بازی و البته ذوب آهن هم ۴ شکست دارد، اما از ۷ مسابقه و نکته منفی‌تر اینکه ذوب آهن هر چهار بازی خانگی خود را باخته است؛ و در انتهای این جدول نیز صنعت نفت آبادان قرار دارد که با وجود تغییر مربی ۵ باخت در دور برگشت را متحمل شده است. دور رفت رکورد ۶ شکست در ۸ بازی بود، دراختیار دو نماینده دیگر خوزستان!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی