Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری فردی که شب گذشته در یکی از محله های شهر اراک به سمت همسرش تیراندازی کرده و متواری شده بود خبر داد و گفت: ضارب در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد.

به گزارش ایسنا،‌ براساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در بیان جزئیات این خبر گفت: شب گذشته برابر با بیست و هشتم دی ماه سال جاری در یکی از محله های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی به پلیس اعلام و در بررسی های به عمل آمده از سوی مأموران مشخص شد که مردی33 ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحله او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی های انجام شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از 2 ساعت در مراحل تخصصی انجام شده در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، در عملیات غافلگیرانه مأموران، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار کرد که در روز حادثه به علت برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحله که از قبل در اختیار داشته، او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شده گفت: فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان انتقال شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا تیراندازی سمت همسر اختلافات خانوادگی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: سه مورد دستگیری سارقان و یک مورد دیگر توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق بوده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون تانکر دار مشکوک شدند، افزود: کامیون متوقف و از آن ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق منزل در گرمسار کمتر از شش ساعت دستگیر شد، ابزار داشت: با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه لجران متهم به انجام بزه اعتراف و اموال مسروقه به مالباخته بازگشت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی آرادان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی متوجه خودرو توسان سرقتی شدند، تصریح کرد: این خودرو توقیف و دو سارق به عنف دستگیر شدند.

وی از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه در شاهرود خبر داد و افزود: متهم به انجام پنج فقره سرقت اعتراف و مالخر پرونده هم شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر 6085045

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد