Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش موندو دپورتیوو، اتلتیکو مادرید در صورتیکه در تلاش برای جذب ادینسون کاوانی از PSG ناکام شود برای به خدمت گرفتن الکساندر لاکازت از آرسنال کوشش خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو امروز مدعی شد باشگاه اتلتیکو مادرید قصد دارد در صورتیکه تلاشهایش برای به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن با شکست مواجه شود، نگاه خود را متوجه آرسنال کرده و برای جذب الکساندر لاکازت تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از سوی دیگر بر اساس گزارش موندو، روخی‌بلانکو علاوه بر این دو گزینه، پاکو آلکاسر ستاره دورتموند را هم هدف گرفته و گفته می‌شود آلکاسر هم شخصا مایل به بازگشت به کشورش اسپانیا است.

 

 

با اینحال کاوانی تا این لحظه هدف اصلی اتلتیکو است و تا این لحظه پیشنهاد اول روخی‌بلانکو برای جذب او به مبلغ 10 میلیون یورو از سوی PSG رد شده است.

 

موندو می‌گوید پاکو آلکاسر در فهرست بازیکنان دورتموند برای بازی دیروز مقابل آوگسبورگ حضور نداشته و به نظر می‌رسد ادعاها درباره انتقال او به اتلتیکو بیش از پیش تقویت شده است.

 

 

 

پاکو آلکاسر پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی بروسیا دورتموند آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاکو آلکاسر پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی بروسیا دورتموند آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰۶ دست لباس قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۵۴ این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش محموله قاچاق ۳ میلیارد ریال اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولید داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • همه سناریوهای روی میز صهیونیست ها | چرا گزینه جنگ منتفی است؟
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا