Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: ارتقا دادن رنکینگ وزنه برداری دنیا به جابجایی رکورد آن هم به وزن ۱۰ کیلوگرم از سوی سعید اسکندرزاده یک رویداد بزرگی است که در جهان نظیر ندارد.

به گزارش برنا ،فرماندار شهرستان پارس آباد در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مفاخر ورزشی رشته وزنه برداری معلولان و جانبازان گفت: تمامی ادارات و دستگاه ها در تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی باید اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور افزود: به تناسب جمعیت و آمار ورزشکاران و قهرمانان باید توجه ویژه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان به ورزشکاران نخبه و قهرمان اتخاذ شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد یادآور شد: خوشبختانه امسال در حوزه عمران ورزش و جوانان اقدامات خوبی انجام شده و بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان پارس آباد به این حوزه تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: ارتقا دادن رنکینگ وزنه برداری دنیا به جابجایی رکورد آن هم به وزن ۱۰ کیلوگرم از سوی سعید اسکندرزاده یک رویداد بزرگی است که در جهان نظیر ندارد.

وی گفت: توانمندی و نبوغ ورزشکاران شهرستان پارس‌آباد بی رقیب بوده و در زمینه های مختلف ورزشی می‌تواند برای کشور و منطقه افتخارآفرین باشند.

تاکید بر تجهیز باشگاه ها و نیازهای ورزشکاران و قهرمانان و ایجاد انگیزه در راستای رشد و شکوفایی منطقه از سوی دستگاه‌های ذیربط و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی از دیگر نکات مورد اشاره فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه بود.

حاجی پور اظهار داشت: جوانان شهرستان پارس‌آباد همیشه برای مردم شهرستان و کشور افتخار آفریده و سرود ملی و پرچم کشورمان را در جایجای نقاط کشور و جهان به اهتزاز درآورده و برای ما مایه غرور و افتخار بوده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان جهان معلولان وزن وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد