Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بابیان اینکه ستاد دهه فجر در مرکز استان با ۲۱ کارگروه و در شهرستان‌های مختلف استان در ۱۷ کارگروه تشکیل‌شده است، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، تبلور اراده ملت ایران برای مقابله با نظام سلطه است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام حجت‌الاسلام« علی چراغی پور» در جلسه صبح امروز (29 دی) در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این استان، اظهار کرد: ستاد دهه فجر استان از حدود دو ماه پیش با تشکیل کارگروه‌های مختلف در سطح استان تشکیل و هم‌اکنون در حال جمع‌بندی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه ستاد دهه فجر در مرکز استان با 21 کارگروه و در شهرستان‌های مختلف استان در 17 کارگروه تشکیل و فعالیت می‌کنند، افزود: نشست‌های هماهنگی کارگروه‌های 21 گانه دهه فجر با عضویت دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجرایی استان در راستای برگزاری باشکوه آیین‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

 

حجت‌الاسلام چراغی پور با تأکید بر اینکه کارگروه‌های ستاد دهه فجر استان هر چه سریع‌تر نسبت به اعلام برنامه‌ها به ستاد اقدام لازم را داشته باشند، یادآور شد: انتظار داریم که کارگروه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با برنامه‌ریزی‌های منسجم در جهت نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب تلاش کنند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بابیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی، تبلور اراده ملت ایران برای مقابله با نظام سلطه است، گفت: ملت ایران اسلامی در طول تاریخ نشان داده است که اجازه نداده هیچ قدرت سلطه گری به خاک این سرزمین تعدی و تجاوز کند و امروز نیز این امر را با حضور خود درصحنه به اثبات رسانده است.

 

وی با تأکید بر نشاط‌آفرینی و امیدبخشی در اجرا و تدوین برنامه‌های ده فجر سال جاری، ابراز کرد: برنامه‌های دهه فجر باید در تقویت وحدت ملی و مقابله با جنگ نرم دشمنان به‌ویژه در زمینه سلب اعتماد مردمی از نظام مؤثر و سازنده باشند.

 

حجت‌الاسلام چراغی پور در پایان خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مصادف است و به‌طورقطع برنامه‌ریزی‌های کمیته‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که شاهد حضور دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

 

گفتنی است در این نشست مسئولان کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوطه در راستای برگزاری باشکوه آیین‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان پرداختند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی نماز جمعه دهه فجر کمیته انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت:به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مهاباد به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

فاروق سلیمانی گفت: در این جلسه موضوعات ساماندهی سایت پسماند مشترک مهاباد_میاندوآب، مدیریت پسماند‌های عمرانی و اقدامات انجام شده در راستای پویش مسیر سبز_ایران پاک مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: نصب تصفیه خانه شیرابه و آماده سازی لندفیل ها، معرفی معادن متروکه جهت تخلیه پسماند‌های عمرانی، انتقال پسماند‌های شهر گوگ تپه به سایت مشترک از جمله مصوبات این جلسه بود.

سایت مشترک پسماند دو شهر مهاباد ومیاندو آب در مرز حوزه استحفاظی دو شهرستان و در اراضی روستاه‌های تنک بالکه مهاباد واسماعیل کندی میاندو آب واقع شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است