Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@12:37:18 GMT

تعدیل نیروی3500نفرازکارکنان شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۵۹۱۷

حناچی در پاسخ به این سوال که در آغازین روزهای حضورتان در شهرداری اعلام کردید؛ سالانه ۶ درصد کاهش نیرو در شهرداری تهران اتفاق خواهد افتاد، پس از یک سال از حضور شما در شهرداری چقدر تعدیل نیرو محقق شده است؟ اظهار داشت: در زمان روی کار آمدن دوره پنجم مدیریت شهری حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل در شهرداری تهران مشغول به کار بودند، اما اکنون تعداد کارکنان شهرداری تهران به حدود ۶۴ هزار نفر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: پیروز حناچی» شهردار تهران  درباره پیگیری قراردادهایی که بدون مناقصه و با ترک تشریفات در دوره مدیریت شهرداری پیشین منعقد شده‌ است، گفت: ترک تشریفات بخشی از آیین‌نامه معاملات در شهرداری است و همیشه به عنوان یک مساله غیرقانونی مطرح نیست، چرا که برخی مواقع مصلحت در این است؛ پیمانکاری که تجهیز  کارگاه کرده و در مکانی مستقر است و از طرفی تجربه، امکانات و اطلاعات کافی و مناسب را دارد، کار به او واگذار شود.

او تاکید کرد: اما این موضوع روال قانونی خود را دارد و مهم این است که این روال طی شود، اما نباید تبدیل به یک قاعده عمومی شود.

حناچی در پاسخ به  این سوال که در آغازین روزهای حضورتان در شهرداری اعلام کردید؛ سالانه ۶ درصد کاهش نیرو در شهرداری تهران اتفاق خواهد افتاد، پس از یک سال از حضور شما در شهرداری چقدر تعدیل نیرو محقق شده است؟ اظهار داشت: در زمان روی کار آمدن دوره پنجم مدیریت شهری حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰  نفر پرسنل در شهرداری تهران مشغول به کار بودند، اما اکنون تعداد کارکنان شهرداری تهران به حدود ۶۴ هزار نفر کاهش یافته است.

شهردار تهران تصریح کرد: البته این را هم باید بگویم که خیلی نیروی جدیدی هم در شهرداری تهران جذب نشده است.
منبع: ایلنا برچسب ها: حناپی ، ناطقان ، شهردار ، کارکنان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ناطقان شهردار کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳۴۰ میلون تردد جاده ای/ مازندران بیشترین مقصد مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: از ۲۴ اسفند ۴۵۲ فقره تصادف فوتی ۱۱ هزار و ۶۰۰ تصادف جرحی در جاده‌های کشور ثبت شده است.

وی افزود: وضعیت کلی تردد از ابتدای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا به امروز ۳۴۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شد که به حدود ۲۶ میلیون تردد روزانه رسیده و بیشترین آمار ترددها مربوط به روز ۷ فروردین و۲۹ اسفند بوده است.

سرهنگ شیرانی گفت: حجم انباشت و بیشترین مقصد مسافران نوروزی استان مازندران بوده که در حال حاضر ۳۲۰ هزار خودرو مسافران در این استان وجود دارد و ۲۱۵ هزار خودرو در استان گیلان و حدود ۱۰۰ هزار در خراسان وجود دارد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش دارد که بیشترین کاهش مربوط به ایام بارندگی‌ها و شرایط نامساعد جوی بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: همچنین در استان‌های شمال غربی کشور آذربایجان غربی و شرفی اردبیل و کردستان بارش باران و در ارتفاعات برف پیش بینی شده است و رانندگان حتماً باید آمادگی لازم برای تردد در این شرایط را داشته باشند.

کد خبر 6063400

دیگر خبرها

  • نقش مردم در اقتصاد، تعدیل مصرف است
  • ثبت اقامت حدود ۱۰ میلیون نفر شب گردشگران نوروزی در گیلان
  • ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳
  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • دوربین بر روی لباس نیرو‌های شهربان و حریم بان/ هوشمندسازی تخلفات در حریم را کاهش می‌دهد+ فیلم
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • ثبت ۳۴۰ میلون تردد جاده ای/ مازندران بیشترین مقصد مسافران نوروزی
  • اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است