Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر کمیته ملی مبارزه با تروریسم روسیه اعلام کرد که ۷۶ کودک از مناطق درگیر سوریه و عراق به نزد اقوام خود در داغستان منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دفتر کمیته ملی مبارزه با تروریسم روسیه اعلام کرد که ۷۶ کودک از مناطق تحت محاصره در سوریه و عراق به نزد اقوام خود در داغستان بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، "ایگور سیروتکین" مدیر دفتر کمیته ملی مبارزه با تروریسم روسیه اظهار کرد که مقامات این کشور در تلاش برای ارائه خدمات توانبخشی به این کودکان هستند.

وی افزود: پشتیبانی کامل از ۷۶ کودکان که از مناطق جنگی در سوریه و عراق نزد اقوامشان بازگشته‌اند، انجام شده است و ما در تلاشیم تا حقوق کامل آنها در زمینه‌های بهداشتی، آموزشی و حمایت‌های اجتماعی را به طور کامل فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران سوریه روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود

نایب رئیس پارلمان عراق پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی را یک حق طبیعی و مشروع این کشور خواند.

به گزارش ایسنا، «محسن المندلاوی» نایب رئیس پارلمان عراق گفت: «طبق قوانین بین‌اللمللی، پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق، حق طبیعی و مشروع این کشور بود.»

فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه نیز در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران ضمن محکومیت مجدد تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت که پاسخ ایران اقدامی مشروع و در راستای دفاع از خود بود.

وی همچنین تمام تجاوزهای رژیم صهیونیستی به حاکمیت ‌وخاک سوریه به‌ویژه اماکن غیرنظامی مانند فرودگاه‌های دمشق وحلب و زیرساخت‌های دیگر که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان سوری شد را محکوم کرد.

پیش‌تر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غریب آبادی برای شرکت در کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم وارد دمشق شد
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • دفاع بازدارنده دلیرمردان نیروهای مسلح مجاهدتی تاریخی بود
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • بن‌گوریون راست گفته بود!/حمله ایران به اسراییل؛ تشدید تنش‌ها یا بازگشت آرامش؟
  • نماینده سوریه: خواهان پایان حمایت آمریکا از تروریسم هستیم
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه