Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کارگروه فرهنگی و گفتمان سازی قرارگاه دانشجویی قدس گفت: امیدواریم این قرارگاه بتواند زمینه وحدت و همبستگی دانشجویان جهان اسلام را که نهایتا باید منجر به اخراج آمریکا از منطقه شود را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حسنی، مسئول بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهیدمطهری و مسئول کارگروه فرهنگی و گفتمان سازی قرارگاه دانشجویی قدس در نشست خبری تشکیل قرارگاه دانشجویی قدس که در محل موزه ۱۳ آبان برگزار شد، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های عربی نماز جمعه فرمودند، سیلی گروه‌های مقاومت و سپاه به آمریکا آبرو و هیمنه این کشور را در هم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با این وجود معتقدم این خطبه می‌تواند منطقه را تحت الشعاع قرار دهد، اما کمتر مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اصل انتقام از آمریکا اخراج این کشور از منطقه است، افزود: کارگروه فرهنگی و گفتمان سازی قرارگاه دانشجویی قدس در حوزه سبک زندگی اسلامی و علوم انسانی اسلامی فعالیت خواهد کرد. به هر حال امیدواریم که این قرارگاه بتواند زمینه وحدت و هم بستگی بین دانشجویان جهان اسلام را که نهایتا باید منجر به اخراج آمریکا از منطقه و فتح قدس شود را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرارگاه قدس گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان به منظور بروز خلاقیت دانشجویان و همچنین گسترش استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های ورزشی، با حضور کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشوردر ۳ حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

دانشجویان می‌توانند از امروز ۲۷ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • پیشرفت عدالت در جامعه متناسب با ظرفیت موجود نیست
  • سنبلی: تشکل باید دانشگاه را یک جامعه کوچک در نظر بگیرد/ آقا نسبت به باقی دیدارها صریح‌تر با جریان دانشجویی صحبت کردند +فیلم
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟