Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید حسن راضی، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: ۲۵ کودک از یکی مهدقرآنی رشت به همراه ۲ مربی با حضور در ایستگاه ۱۳ سازمان آتش نشانی ضمن فراگیری مسایل ایمنی با بهره مندی از وسایل کمک آموزشی توسط کارشناس آموزش سازمان آتش نشانی با انواع خاموش کننده‌های دستی، شناخـت انواع مواد سوختنی، گاز مونواکسیدکربن و خطرات این گاز سمی، نحوه اتصالات وسایل گازسوز آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این آموزش‌ها کودکان نسبت به فراگیری نکات ایمنی و طریقه تماس و پاسخگویی با سامانه ۱۲۵، نمایش و بازی، چگونگی حرکت در فضای پر از دود، پناه گیری مناسب در مواقع بروز زلزله در رختخواب و راه پله را فرا گرفتند و از نزدیک با برخی از تجهیزات متعلق به اطفای آتش و نحوه کارکرد آن آشنا شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت تصریح کرد: کودکان پس از عکس یادگاری و بازی با عمو آتش نشان‌ها ایستگاه را ترک کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت