Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-10@05:56:37 GMT

بودجه سال آینده شهرداری انقباضی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۶۱۵۳

رئیس شورای شهر تهران از لزوم پیگیری شهرداری تهران برای تحقق وعده ۳۰۰۰ میلیارد تومانی دولت برای خرید اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب کلیات متمم بودجه ۹۸ گفت: ما تبصره‌ای را به این لایحه اضافه کردیم که براساس آن شهرداری موظف به پیگیری جدی تحقق سه هزار میلیارد تومانی است که دولت قول آن را برای خرید ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ما در شورای شهر بارها پیگیر تامین اتوبوس برای تهران بودیم اما به دلیل ناهماهنگی‌ها در پیگیری این مهم محقق نشد اظهار کرد: قرار است ۶۰۰۰ میلیارد تومان براساس مصوبه شورای اقتصاد به شهرداری‌های کلانشهرها داده شود که از این میان ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای تهران است که با تضمین وزارت نفت امیدواریم این پرداخت صورت گیرد ولی نگرانی‌های وجود دارد که مصوبه به درستی پیگیری نشود به همین دلیل این موضوع را در تبصره‌های متمم بودجه آوردیم تا شورا تا آخر سال موظف شود که پیگیری لازم را انجام دهد.

هاشمی در مورد لایحه بودجه ۹۹ نیز با بیان این که برخلاف دو سال گذشته این لایحه انقباضی نیست گفت: می‌خواهیم فعالیت‌های عمرانی نیمه کاره پایتخت را به اتمام برسانیم که البته بودجه هنوز به شورا نیامده و شهرداری قول داده تا پایان دی ماه لایحه را بیاورد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: به نظر می‌رسد تا آخر امسال پروژه‌های همچون استاد معین، گیشا، بزرگراه شهید رستگاری به اتمام برسد و شهرداری قول داده بود هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح کنند و اگر نکند، قصور کرده و من می‌خواهم که شما خبرنگاران این موضوع را پیگیری کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا بودجه سال آینده شهرداری مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعلام وصول شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اصلاحات انجام شده در ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی، بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی تغییر کرده است و ابتدا بخش اول لایحه بودجه شامل ماده واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور، سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و اجزای اصلی آن‌ها، ترازهای عملیاتی، سرمایه‌ای و مالی بودجه عمومی دولت و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه در مجلس بررسی می‌شود که این بخش در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و برای اجرا ابلاغ شد.

بخش دوم لایحه بودجه نیز مربوط به جداول تفصیلی مشتمل بر ارقام بودجه است.

کد خبر 6072174 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تهران هوای درختان را دارد | روایت درخت‌ هایی که از مرگ نجات یافتند
  • نه وکیل شهرداری هستیم و نه کارمند وزارت ارشاد!
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۱۹فروردین؛پیگیری وضعیت بازار ارز و طلا/ وصول بخش دوم بودجه۱۴۰۳
  • «کمیسیون تلفیق» هفته آینده گزارش بخش دوم لایحه بودجه را ارایه دهد
  • بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اعلام وصول شد
  • اعلام وصول بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اعلام وصول بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳
  • مصری: کمیسیون تلفیق هفته آینده گزارش بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند
  • بخش دوم لایحه بودجه تقدیم مجلس شد
  • بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعلام وصول شد